طارمی در بین پنج خرید جذاب سری آ

خبرگزاری فرانسه در گزارشی به پنج خرید جذاب تیم‌های سری آ در تابستان اشاره کرد.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی به پنج خرید جذاب تیم‌های سری آ در تابستان اشاره کرد.
به گزارش ایسنا، فصل جدید رقابت‌های سری آ ازامروز شنبه آغاز می‌شود و اینتر برای حفظ عنوان قهرمانی در لیگ کارش را با دیدار جنوا شروع خواهد کرد. خبرگزاری فرانسه به برخی از چهره‌های جدیدی پرداخته است که باید در این فصل آن‌ها را زیر نظر داشت.
 آلوارو موراتا (میلان)
آلوارو موراتا که به جای اولیویه ژیرو خریده شد از اتلتیکو مادرید به ایتالیا بازمی‌گردد. ژیرو عادت داشت در بازی‌های بزرگ بدرخشد و کلید قهرمانی میلان در اسکودتو در سال ۲۰۲۲ بود و حالا این بازیکن ۳۱ ساله کار بزرگی در پیش دارد چون روسونری دوران جدیدی را زیر نظر پائولو فونسکا آغاز کرده است.
 رافائل واران (کومو)
مدافع میانی و قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ با فرانسه چشم نوازترین خرید تابستانی کومو در بازار نقل و انتقالات بود. واران پس از جدایی از منچستریونایتد با قراردادی دو ساله به کومو تیم جاه طلب سسک فابرگاس پیوست.
این بازیکن ۳۱ ساله تجربه زیادی در بالاترین سطح با سه قهرمانی لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان با رئال مادرید دارد. واران هم‌چنین در طول ۱۰ سال حضورش در رئال مادرید، افتخارات زیادی به دست آورد.
 مهدی طارمی (اینتر)
اینتر که از حضور لائوتارو مارتینز، بهترین گلزن سری آ در کنار مارکوس تورام رضایت دارد یک مهاجم دیگر نیز خرید و مهدی طارمی ایرانی را برای تقویت خط حمله به تیم آورده است. طارمی از پورتو می‌آید، جایی که درخشش زیادی داشت و دو سال پیش قهرمان لیگ و سه جام داخلی در پرتغال شد.این بازیکن ایرانی تیمی را تقویت خواهد کرد که فصل گذشته به اسکودتو رسید. اینتر هم‌چنین پیوتر زیلینسکی را نیز در خط هافبک خرید.
 داگلاس لوئیز (یوونتوس)
داگلاس لوئیز، هافبک برزیلی، گران‌ترین خرید تابستانی سری آ
تا کنون بوده که با ۴۲  میلیون پوند راهی یوونتوس شد. این بازیکن ۲۶ ساله پس از پنج سال موفقیت‌آمیز در استون ویلا با یوونتوس قرارداد امضا کرد.
او با  زدن ۱۰ گل در فصل گذشته درخشید و حالا باید در تیم تیاگو موتا کارش را پیش ببرد.  
 آرتم دووبیک (رم)
تیم دنیله ده روسی بهترین گلزن فصل گذشته لالیگا را به خدمت گرفت تا  ثبات داخلی خود را افزایش دهد.
رم، فاتح لیگ کنفرانس در سال ۲۰۲۲ و فینالیست لیگ اروپا در سال بعد، سال گذشته در کسب سهمیه اروپایی ناکام ماند و باشگاه پایتخت نشین ایتالیا از سال ۲۰۱۸ به رقابت‌های اروپا راه نیافته است.
آرتم دووبیک، مهاجم اوکراینی فصل گذشته در ۳۶ بازی برای ژیرونا ۲۴ بار گلزنی کرد و با ۳۸ میلیون یورو راهی رم شد.