نتیجه نهایی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز آموزش و پرورش اعلام شد

در سایت ملی سنجش؛

نتیجه نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام شد.

نتیجه نهایی آزمون استخدامی دبیری  و هنرآموز آموزش و پرورش اعلام شد

نتیجه نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام شد.
به گزارش مهر، شرکت‌کنندگانی که در مراحل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳، موضوع مجوز شماره ۱۰۰۴۸۷ به تاریخ ۱۴۰۲/۹/۱۵ سازمان اداری و استخدامی کشور شرکت کردند
 می توانند نتایج آزمون مذکور در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور
 به نشانی: www.sanjesh.org مشاهده کنند.
متقاضیان لازم است ضمن مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، چنانچه در ردیف قبول‌شدگان نهایی آزمون قرار گرفته‌اند به منظور طی سایر مراحل استخدام (ارائه گواهی عدم سوءپیشینه، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی، ساماندهی و آمادگی جهت شرکت در دوره‌های مهارت آموزی در شهریورماه توسط دانشگاه فرهنگیان) به شرح ذیل اقدام کنند:
۱) در تمام مراحل ارزیابی تکمیلی (بررسی اسناد و مدارک، معاینات پزشکی و حوزه‌های سنجش و ارزیابی تکمیلی) برای داوطلبان این امکان فراهم بوده است تا در صورت اعتراض به هر مرحله یا فرایند ارزیابی تکمیلی، مراتب را اعلام کرده و این اعتراضات از طریق کارگروه نظارت و کمیسیون موارد خاص در طول فرایند ارزیابی تکمیلی مورد بررسی و رسیدگی  قرار گرفته و در انتهای هر مرحله نیز داوطلب با تکمیل نمون‌برگ‌های شماره ۲۳ و ۲۴ ضمن تایید فرایندهای مزبور، عدم اعتراض خود را نسبت به فرایندهای مربوط به رسیدگی به اسناد و مدارک شرایط احراز، سوابق و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، معاینات پزشکی و سنجش و ارزیابی تکمیلی را به صورت مرحله به مرحله اعلام کرده‌اند.
علاوه بر مراحل ذکر شده با توجه به مصوبات ستاد برگزاری آزمون، مردودین آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۳ می‌توانند از فردا یکشنبه ۲۸ مرداد تا جمعه ۲ شهریور با مراجعه به سامانه کارا به نشانی https://my.medu.ir نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.
تذکر مهم: به موارد درخواستی خارج از ثبت درسامانه کارا ترتیب اثر داده نخواهد شد. لذا رسیدگی به اعتراض داوطلب مستلزم ثبت در سامانه کارا خواهد بود.
۲) درخصوص داوطلبانی که صلاحیت های عمومی (گزینش) آنان مورد تایید قرار نگرفته و در ستون وضعیت قبولی کارنامه اعلام نتایج نهایی با کد ۱۹ مشخص شده، ضروری است از تاریخ ۷ شهریور تا ۸ آبان ۱۴۰۳ ضمن مراجعه حضوری به هسته گزینش استان محل ارزیابی خود، نسبت به ارائه درخواست کتبی تجدید نظر اقدام کرده و مراحل بررسی پرونده خود در فرایند تجدید نظر را از هسته مزبور پیگیری کنند.
بدیهی است عدم ارائه درخواست تجدید نظر در مهلت زمانی مذکور به منزله انصراف تلقی شده و به مراجعات و درخواست های پس از تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۸ ترتیب اثر داده نخواهد شد.
همچنین هسته های گزینش قبل از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۷ به دلیل هم زمانی فرایندهای اجرایی آزمون های استخدامی امکان پذیرش اعتراضات داوطلبان را ندارند.
۳) به داوطلبان که در این آزمون در ردیف
قبول شدگان نهایی قرار گرفته و در آزمون کیفیت بخشی نیز جزء معرفی شدگان به آموزش و پرورش هستند توصیه می‌شود که چنانچه تمایل به مشاغل کیفیت بخشی ندارند مراتب انصراف خود را از ادامه فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون مزبور به استان معرفی شده اعلام کنند تا فرصت برای سایر داوطلبان جهت استخدام و جذب در آموزش و پرورش فراهم شده و ظرفیت جذب نیز برای ابتدای مهرماه سال جاری خالی نماند.
۴) با توجه به مفاد دفترچه آزمون، برای تکمیل ظرفیت باقی مانده آزمون، درصورت صدور مجوز از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.
۵) به موجب بند (د) بخش ششم «سایر مراحل استخدامی و نحوه اعلام نتیجه» مندرج در صفحه (۴۵) دفترچه آزمون مزبور، اعلام نتایج نهایی آزمون بر اساس مجموع نمره کل نهایی داوطلبان معرفی شده واجد شرایط، با وزن چهل (۴۰) درصد امتحان کتبی و شصت (۶۰) درصد ارزیابی تکمیلی و با در نظر گرفتن سهمیه‌های قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش صورت گرفته است.
۶) با توجه به ضوابط اعلام شده قبلی مندرج در دفترچه آزمون و اطلاعیه اعلام نتایج اولیه آزمون مزبور، عدم مراجعه در هر یک از مراحل ارزیابی تکمیلی (اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات پزشکی، سنجش و ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش) به منزله انصراف از استخدام تلقی می‌شود.