کارت آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی فردا منتشر می‎شود

برگزاری آزمون ۲ شهریور؛

جزئیات نحوه دریافت کارت آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

کارت آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی فردا منتشر می‎شود

جزئیات نحوه دریافت کارت آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۱۴۰۳ اعلام شد.به گزارش مهر، کارت شرکت در آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۱۴۰۳ از فردا سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار خواهد گرفت.
داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.
چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ورود به سامانه پاسخ‌گویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.
این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سامانه پاسخ‌گویی عضو باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضویت در این سامانه نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.
 نحوه اقدام در صورت وجود مغایرت در مندرجات کارت شرکت در آزمون:
۱- با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت‌احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد.لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات شناسنامه‌ای کارت شرکت در آزمون وجود دارد ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت‌احوال منطقه سکونت خود پیگیری کنند.
۲- چنانچه داوطلب به اطلاعات بندهای مربوط به سهمیه ایثارگران، تاریخ فارغ‌التحصیلی، عنوان مقطع و رشته تحصیلی، استان حوزه محل انتخاب سردفتری اسناد رسمی) معترض است می‌تواند حداکثر تا
 ۲ شهریور ۱۴۰۳ منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.
۳- درصورتی‌که داوطلب نسبت به بند مربوط به جنس در کارت شرکت در آزمون معترض است و یا چنانچه شماره داوطلبی به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخواناست ضروری است در روز پنجشنبه اول شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸۰۰ بر اساس مندرجات جدول اعلامی به نماینده سازمان ملی سنجش مستقر در واحد رفع نقص مراجعه کند.
۴- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مربوط به بند سهمیه ثبت‌نامی کارت شرکت در آزمون وجود دارد (برای متقاضیان استفاده از سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۳ منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند تا درصورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر برای شما اعمال شود. در غیراین‌صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل قبول نیست.
 تذکر مهم:
داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام متقاضی استفاده از سهمیه بودند و سهمیه درخواستی آنان از طرف ارگان مربوط مورد تایید قرار نگرفته است، ضرورت دارد
پس از مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات و اصلاح سهمیه، حداکثر تا تاریخ ۶ شهریور ۱۴۰۳ موضوع عدم تایید سهمیه خود را از ارگان ذیربط پیگیری کنند.
۵- چنانچه کارت شرکت در آزمون فاقد عکس است و یا عکس روی کارت اشکالاتی از جمله؛ فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس دارد، لازم است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان ملی سنجش و ارزشیابی
 نظام آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه کنند و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود، در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی خواهد شد.
 چگونگی رفع نقص کارت شرکت در آزمون:
نماینده سازمان ملی سنجش در روز پنجشنبه اول شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸۰۰ در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.