تدوین کتابچه مدیریت شهری کرج

عضو شورای اسلامی شهر کرج خبر داد؛

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: گزارش عملکرد مدیریت شهری کرج در دوره شورای ششم در کتابچه ۴۰ صفحه ای تدوین شده است.

کرج-فرشته خاکپور
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: گزارش عملکرد مدیریت شهری کرج در دوره شورای ششم در کتابچه ۴۰ صفحه ای تدوین شده است.
به گزارش خبرنگار آفرینش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ حسین مهاجری عضو شورای اسلامی  اظهارداشت: به رغم خالی بودن سبد بودجه مدیریت شهری کرج ، طرح ها و پروژه های عمرانی به خوبی مدیریت شده است.
عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه پروژه های خوبی در دوره شورای ششم شروع شده است، افزود: افتتاح بخشی از پروژه های نیمه تمام عمرانی مانند قطعه نخست قطار شهری و قطعه نخست آزاد راه شهید سلیمانی از جمله موفقیت های شورای ششم کرج است.
مهاجری با اشاره به رسالت خبری رسانه ها اذعان کرد: در ماه های اخیر نتایج برخی از این پروژه ها مشاهده شد و تعدادی از آن ها به بهره برداری رسیدند. پروژه های دیگری نیز تعریف شده و کلید خورده اند و در حال اجرا هستند که طبق برنامه ریزی مدیریت شهری امید است تا اواخر امسال و پایان دوره ششم، بخش عمده ای از آنها به بهره برداری برسند.
وی تاکید کرد:یکی از مطالبات مردم کرج احداث بوستان تفریحی گردشگری در حاشیه رودخانه کرج بود که قطعه نخست این پروژه بزرگ با نام پاکرود به بهره برداری رسید و قطعات دیگر نیز در حال احداث یا تکمیل است .به گفته مهاجری،انعکاس مطالبات مردم از رسالت های رسانه است که می تواند به رفع گره ها و مشکلات عمومی کمک کند.