اگر گروگان ها آزاد نشوند، اسرائیل ایران را بمباران کند

سناتور تندرو آمریکا:

فاکس نیوز :لیندسی گراهام گفت: من اگر جای اسرائیل بودم به ایران می گفتم اگر گروگان هایمان به خانه نیایند، پالایشگاه های نفت شما را بمباران می کنیم. تنها راه آزادی گروگان ها اعمال فشار بر ایران است."لیندسی گراهام " سناتور تندرو حامی اسرائیل در آمریکا یک استراتژی آتشین برای تضمین آزادی گروگان های اسرائیلی ارائه کرد: تهدید به بمباران ایران.

اگر گروگان ها آزاد نشوند، اسرائیل ایران را بمباران کند

فاکس نیوز :لیندسی گراهام گفت: من اگر جای اسرائیل بودم به ایران می گفتم اگر گروگان هایمان به خانه نیایند، پالایشگاه های نفت شما را بمباران می کنیم. تنها راه آزادی گروگان ها اعمال فشار بر ایران است."لیندسی گراهام " سناتور تندرو حامی اسرائیل در آمریکا  یک استراتژی آتشین برای تضمین آزادی گروگان های اسرائیلی ارائه کرد: تهدید به بمباران ایران.
به گزارش عصرایران به نقل از فاکس نیوز، این سناتور تندرو جمهوریخواه که با رویکردهای جنگ طلبانه‌اش شناخته می‌شود، در مصاحبه ای با شبکه سی ان ان  مدعی شد که تهران نفوذ لازم برای ترغیب حماس برای آزادی "گروگان‌های اسرائیلی" را دارد.
او گفت:" به یاد داشته باشیم که حمله 7 اکتبر به نظر من برای متوقف کردن عادی سازی روابط بین عربستان سعودی و اسرائیل ایجاد شد. آشتی کشورهای عربی با اسرائیل یک کابوس برای ایران و نیروهای نیابتی اوست. از این منظر به نظر من کلید ایجاد صلح جای دیگری است.