تیم ملی چشم نواز بازی نکرد

میرشاد ماجدی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال:

میرشاد ماجدی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیات فوتبال استان تهران درباره برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر قرقیزستان در نخستین بازی از مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، اظهار داشت: چه زمانی که تیم ملی با تیم‌های قوی بازی دارد و چه با تیم‌های ضعیف نمی‌توان گفت که تیم ایران از پیش برنده است. خیلی از تیم‌های مطرح در آسیا در اولین بازی خود نتوانستند نتیجه خوبی را کسب کنند و فاصله بین تیم‌ها خیلی کم شده است.

تیم ملی چشم نواز بازی نکرد

میرشاد ماجدی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیات فوتبال استان تهران درباره برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر قرقیزستان در نخستین بازی از مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا، اظهار داشت: چه زمانی که تیم ملی با تیم‌های قوی بازی دارد و چه با تیم‌های ضعیف نمی‌توان گفت که تیم ایران از پیش برنده است. خیلی از تیم‌های مطرح در آسیا در اولین بازی خود نتوانستند نتیجه خوبی را کسب کنند و فاصله بین تیم‌ها خیلی کم شده است.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ما در بازی با قرقیزستان نتیجه گرفتیم، اما همانطور که سرمربی تیم ملی هم گفت، چشم‌نواز بازی نکردیم. تیم ملی ایران نیاز به زمان دارد. اطمینان دارم که در دیدار با امارات عملکرد بهتری را از تیم ملی شاهد خواهیم بود و بازیکنان انگیزه بیشتری خواهند داشت. نباید هیچ حریفی را دست‌کم بگیریم.
وی درباره آماده‌سازی ورزشگاه آزادی گفت: طبق آماری که دوستان به ما داده‌اند، این ورزشگاه حداقل تا دو ماه آینده آماده نمی‌شود.