آغاز نام نویسی آزمون فلوشیپ داروسازی بالینی

دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد:

همزمان با انتشار دستور العمل ثبت نام آزمون پذیرش دستیار تکمیلی تخصصی (فلوشیپ ) داروسازی بالینی در مراقبت های ویژه، ثبت نام داوطلبان آغاز شد.

آغاز نام نویسی آزمون فلوشیپ داروسازی بالینی

همزمان با انتشار دستور العمل ثبت نام آزمون پذیرش دستیار تکمیلی تخصصی (فلوشیپ ) داروسازی بالینی در مراقبت های ویژه، ثبت نام داوطلبان آغاز شد.
به گزارش ایسنا؛ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران با توجه به مجوز صادر شده  از سوی دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی برای رشته داروسازی بالینی در مراقبت های ویژه دستیار می پذیرد. ثبت نام و پذیرش متقاضیان واجد شرایط از طریق دانشکده داروسازی تهران به صورت دستی انجام می شود.
تاریخ آزمون کتبی و شفاهی ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ و شروع دوره از اول بهمن ماه ۱۴۰۳ خواهد بود .
توجه:پذیرش نهایی از طریق معدل گیری آزمون کتبی شامل یکصد سوال ، با ضریب ۲ و آزمون شفاهی (بصورت OSCE با ضریب ۱ و با رعایت کلیه مقررات انجام می پذیرد.
شرکت کنندگان آزمون های پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی در هر مرحله ازآزمون های کتبی و شفاهی اعم ازOSCE و...(ملزم به کسب حداقل
 ۱۰ درصد ازنمره کل هرمرحله از آزمون های مذکور می باشند.
در این دوره حداقل  ۱۰ درصد ظرفیت هر رشته/محل به اعضای هیأت علمی رسمی و پیمانی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور تعلق خواهد گرفت.اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی آزاد اسلامی مشمول استفاده از مزایای فوق شناخته نمی شوند.
در صورت تکمیل نشدن ظرفیت اعضای هیأت علمی و یا عدم احراز حدنصاب، ظرفیت پذیرش از بین داوطلبان آزاد واجد شرایط تکمیل می شود و در بین داوطلبین آزاد در شرایط مساوی اولویت با اعضای غیرهیأت علمی شاغل در دانشگاه های علوم پزشکی خواهد بود.
در بین داوطلبین هیأت علمی در شرایط مساوی، اولویت با اعضای هیات علمی تمام وقت جغرافیایی می باشد.ارائه موافقت دانشگاه برای استفاده از سهمیه اعضای هیأت علمی الزامی است.
پذیرفته شدگان عضو هیات علمی و اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه ها موظف به سپردن تعهد محضری خاص به میزان سه برابر مدت آموزش به دانشگاه محل استخدام خواهند بود.
داوطلبین آزاد در صورت پذیرفته شدن در  این دوره می توانند با پرداخت شهریه مجاز به ثبت نام طی دوره آموزشی می باشند و دوره آموزشی را شروع کنند و نیازی به سپردن تعهد خدمت نخواهد بود.
توجه:اعضای هیأت علمی که در بخش تربیت کننده دستیار فلوشیپ فعالیت دارند مجاز به ثبت نام در همان برنامه فلوشیپ درهمان دانشگاه نمی باشند.این افراد می توانند در سایر برنامه های فلوشیپ که در بخش های دیگر اجرا می گردد ثبت نام و در آزمون مربوطه شرکت نمایند.
کارکنان رسمی وزارتخانه ها، سازمانها و یا نهادها در این دوره منحصرا در صورت موافقت سازمان متبوع به صورت داوطلب آزاد در آزمون شرکت نموده و در صورت پذیرش با پر داخت شهریه مجاز به ادامه تحصمیل می‎باشند و مورد پذیرش قرار می گیرند.