۳ طلا و یک نقره ملی‌پوشان رویینگ ایران در قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا

تیم رویینگ ایران در مسابقات قایقرانی قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا موفق به گرفتن سه مدال طلا و یک نقره شد.

تیم رویینگ ایران در مسابقات قایقرانی قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا موفق به گرفتن سه مدال طلا و یک نقره شد.
مسابقات قایقرانی رویینگ قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا به میزبانی چین برگزار شد. تیم ایران موفق به گرفتن سه مدال طلا و  یک نقره شد و برای اولین‌بار در مسابقات قهرمانی رویینگ زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا این تعداد مدال را گرفت.
مهنا حاجی‌حسینی رویینگ یک‌نفره جوانان با نمایندگان چین، کره، هنگ‌کنگ، ویتنام و تایلند رقابت کرد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان هنگ‌کنگ و ویتنام دوم و سوم شدند.
فاطمه مجلل و کیمیا زارعی در رویینگ دو نفره زیر ٢٣ سال، در رقابت با نمایندگان کره‌شمالی، چین، هند، ویتنام و چین تایپه صاحب مدال نقره شدند. در این رقابت نمایندگان چین و ویتنام اول و سوم شدند.
فاطمه مجلل در رویینگ یک‌نفره زیر ۲۳ سال با حریفانی از چین‌تایپه، چین، ازبکستان، ویتنام و هنگ‌کنگ مسابقه داد و در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت پاروزنان چین و ویتنام دوم و سوم شدند.
امیررضا عبدالی در رویینگ یک‌نفره زیر ٢٣ سال در رقابت با نمایندگان چین تایپه، ازبکستان، چین، هنگ‌کنگ و ویتنام پنجم شد و موفق به کسب مدال نشد. در این رقابت نمایندگان چین، ازبکستان و چین تایپه اول تا سوم شدند. تیم رویینگ چهار نفره زنان مدال طلا گرفته بود.