پرسپولیس یک پنالتی طلبکار و حریف استقلال باید ۱۰ نفره می شد

نوذر رودنیل کارشناس داوری فوتبال :

نوذر رودنیل کارشناس داوری فوتبال در مورد نحوه قضاوت داوران در دو مسابقه استقلال و الغرافه قطر و پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: داور چینی در بازی استقلال فقط یک اشتباه داشت و آن هم اشتباه مهمی بود، چون بازیکن الغرافه در دقیقه ۹ به دلیل خطای شدید روی بازیکن استقلال باید اخراج می شد اما او فقط کارت زرد به این بازیکن نشان داد و حتی کمک داور ویدئویی را هم چک نکرد!

نوذر رودنیل کارشناس داوری فوتبال  در مورد نحوه قضاوت داوران در دو مسابقه استقلال و الغرافه قطر و پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: داور چینی در بازی استقلال فقط یک اشتباه داشت و آن هم اشتباه مهمی بود، چون بازیکن الغرافه در دقیقه 9 به دلیل خطای شدید روی بازیکن استقلال باید اخراج می شد اما او فقط کارت زرد به این بازیکن نشان داد و حتی کمک داور ویدئویی را هم چک نکرد!
در بقیه صحنه ها تصمیمات این داور درست بود. در دقیقه 13 اگرچه توپ به دست مدافع استقلال خورد اما به دلیل اینکه دست در حالت طبیعی بود پنالتی رخ نداد .
وی در مورد داور مسابقه پرسپولیس و الاهلی اظهار داشت:  ادهم مخادمه اردنی در این بازی هم یک اشتباه تاثیرگذار داشت! او در یک صحنه خطای واضح پنالتی روی مهاجم پرسپولیس را نگرفت و حتی برای بازبینی صحنه حاضر نشد VAR را دوباره ببیند! جالب است بعد همین داور پنالتی را برای پرسپولیس گرفت که اصلا پنالتی نبود و در بازبینی صحنه به درستی پنالتی را رد کرد. به نظر می رسد VAR برای فوتبال تبدیل به دردسر بزرگی شده و حتی تصور می کنم پشت VAR مافیایی وجود دارد.