پیشنهاد ما برای دربی ۸ هزار بلیت است

محمدرضا غفاری رئیس هیات فوتبال استان مرکزی:

محمدرضا غفاری رئیس هیات فوتبال استان مرکزی درخصوص برگزاری دربی تهران در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک و تقسیم بندی تماشاگران در این ورزشگاه ۱۲ هزار نفری، اظهار داشت: به همراه مسئولان یگان ویژه جانمایی را انجام دادیم. قرار است هواداران استقلال از پشت نیمکت خودشان بنشینند و یک سمت ورزشگاه را پر کنند. هواداران پرسپولیس نیز از پشت نیمکت خودشان حضور داشته باشند. مانند آنچه که در استادیوم آزادی اجرا می‌شد.

محمدرضا غفاری رئیس هیات فوتبال استان مرکزی  درخصوص برگزاری دربی تهران در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک و تقسیم بندی تماشاگران در این ورزشگاه 12 هزار نفری، اظهار داشت: به همراه مسئولان یگان ویژه جانمایی را انجام دادیم. قرار است هواداران استقلال از پشت نیمکت خودشان بنشینند و یک سمت ورزشگاه را پر کنند. هواداران پرسپولیس نیز از پشت نیمکت خودشان حضور داشته باشند. مانند آنچه که در استادیوم آزادی اجرا می‌شد.
رئیس هیات فوتبال استان مرکزی در مورد اینکه چه تعداد بلیت فروخته می‌شود، گفت: سامانه بلیت فروشی را استقلال چون میزبان است باز می‌کند.
وی در مورد اینکه گفته می‌شود 8 هزار بلیت برای این مسابقه فروخته خواهد شد، عنوان کرد: این صحبت اولیه است و ممکن است در هماهنگی با سازمان لیگ و پلیس، با توجه به وضع فیزیکی ورزشگاه بلیت فروشی کمتر شود.