پرسپولیسی‌ها فریب حواشی استقلال را نخورند

بهنام ابوالقاسم‌پور بازیکن سابق پرسپولیس:

بهنام ابوالقاسم‌پور بازیکن سابق پرسپولیس که اوایل دهه ۸۰ در پرسپولیس حضور داشت، درباره دیدار استقلال و پرسپولیس گفت : استقلال اخیرا یک‌سری حواشی داشته منتها قطعا آنها برای این بازی تمرکز می‌کنند و نباید پرسپولیسی‌ها فریب این مسئله را بخورند. همین که بازیکنان دو تیم وارد زمین شوند آن تیمی موفق‌تر است که درون زمین بهتر کار کند و تمرکز خوبی داشته باشد.

بهنام ابوالقاسم‌پور بازیکن سابق پرسپولیس که اوایل دهه 80 در پرسپولیس حضور داشت، درباره دیدار استقلال و پرسپولیس گفت : استقلال اخیرا یک‌سری حواشی داشته منتها قطعا آنها برای این بازی تمرکز می‌کنند و نباید پرسپولیسی‌ها فریب این مسئله را بخورند. همین که بازیکنان دو تیم وارد زمین شوند آن تیمی موفق‌تر است که درون زمین بهتر کار کند و تمرکز خوبی داشته باشد.
وی افزود : امیدوارم هر دو تیم بتوانند بازی قشنگی انجام دهند. اصلا برد و باخت مهم نیست. هواداران هر دو تیم باید از تماشای آن لذت ببرند. خوب نیست که دو تیم عقب بکشند و هدفشان گل نخوردن باشد. بارسلونا و رئال مادرید هم که آنقدر با هم سر جنگ دارند هیچوقت مقابل هم تدافعی کار نکردند و هر دو با هدف بردن می‌جنگیدند. انشاالله در این دربی هم مساوی نبینیم .
وی اضافه کرد : آماده نبودن ورزشگاه آزادی برای استقلال و پرسپولیس جذابیت را از لیگ امسال گرفته است. قدرت این دو تیم در استادیوم آزادی معنا می‌گیرد. برگزاری دربی در شهرستان خواه ناخواه از جذابیت بازی کم می‌کند.