تولید نفت غرب کارون در اختیار شرکت نفت و گاز اروندان قرار می‌گیرد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران کارنامه شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه تولید و فنی را مثبت ارزیایی کرد و گفت: اروندان شرکتی نوپا و درحال شکل‌گیری است و ما نیز قصد داریم تولید غرب کارون را به‌طور کامل در اختیار این شرکت قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران کارنامه شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه تولید و فنی را مثبت ارزیایی کرد و گفت: اروندان شرکتی نوپا و درحال شکل‌گیری است و ما نیز قصد داریم تولید غرب کارون را به‌طور کامل در اختیار این شرکت قرار دهیم.
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، حمید بورد در نشست بررسی تولید و مسئولیت‌ اجتماعی شرکت نفت و گاز اروندان، انجام مسئولیت‌ اجتماعی و دیدگاه تازه در این حوزه را ستودنی دانست و استمرار این فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی دقیق در آینده از سوی شرکت‌های نفتی و تقسیم کار برای خدمت‌رسانی به مردم را خواستار شد.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت‌های مردم خوزستان بر خدمت‌رسانی، انجام اقدام‌های اساسی و رفع مشکلات به‌صورت ریشه‌ای در خرمشهر به‌عنوان خاکریز نخست جنگ و یکی از نقاط مهم در جنگ تحمیلی تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران آموزش نیروی انسانی براساس نیاز صنایع و شرکت‌های نفتی در خرمشهر، مطالعات درباره طرح جامع آمایش سرزمینی، کمک در حوزه کشاورزی و ارائه تسهیلات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را از مسائلی دانست که می‌توان به مردم خرمشهر ارائه کرد.
بورد کارنامه نفت و گاز اروندان در حوزه تولید و فنی را نیز مثبت ارزیابی و گفت: اروندان شرکتی نوپا و درحال شکل‌گیری و تکامل است و ما نیز قصد داریم تولید غرب کارون را به‌طور کامل در اختیار این شرکت قرار دهیم.
مصطفی مطورزاده نماینده خرمشهر در مجلس نیز با اشاره به اقدام‌های مثبت این شرکت در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی و برگزاری نشست برای ارائه خدمات بیشتر به مردم خرمشهر، بیان کرد: وجود شرکت‌هایی مانند نفت و گاز اروندان ظرفیتی برای خدمت به مردم است؛ از این رو انتظار داریم اختیارات بیشتری از سوی شرکت ملی نفت و وزارتخانه به این شرکت داده شود تا خدمت‌رسانی به مردم شهر که با همه سختی‌های جنگ و پس از آن عزتمندانه زندگی کردند، افزایش یابد.
وی افزود: یکی از راه‌های ارائه تسهیلات به مردم خرمشهر انتقال گردش مالی شرکت‌های پیمانکاری و صنایع به خرمشهر است تا با افزایش اعتبارات بانک‌ها تسهیلات بیشتری برای اشتغال‌زایی در اختیار مردم قرار دهند.
عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان نیز  با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای و مسائل فنی این شرکت برای افزایش تولید، به میدان‌های در حال توسعه به‌عنوان فرصتی برای ایجاد اشتغال و خدمت به مردم خرمشهر اشاره کرد.
وی با اشاره به ارائه راه‌هایی برای کمک به مردم حوزه‌ تأسیسات به‌ویژه خرمشهر، خواستار افزایش اختیارات در  انجام کارهای اساسی در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی شد.شایان ذکر است، این نشست با حضور حمید بورد، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، مصطفی مطورزاده، نماینده خرمشهر در مجلس، فرخ علیخانی، مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران، حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و نصرالله زارعی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت در دفتر ساختمان مرکزی شرکت نفت و گاز اروندان در خرمشهر برگزار شد.