براساس شرایطی که وجود دارد برای ترکیب تصمیم‌گیری می‌شود

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال تراکتور :

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل موهون باگان هند در لیگ قهرمانان آسیا ۲ اظهار داشت: درباره بازی چیز خاصی نمی‌توانم بگویم. فقط باید بگویم آماده بازی هستیم. رقابت‌های آسیایی این شانس را می‌دهد که تیم‌مان را در سطحی بالاتر نشان دهیم، ولی متاسفانه تیم حریف هنوز نیامده است!

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل موهون باگان هند در لیگ قهرمانان آسیا 2 اظهار داشت: درباره بازی چیز خاصی نمی‌توانم بگویم. فقط باید بگویم آماده بازی هستیم. رقابت‌های آسیایی این شانس را می‌دهد که تیم‌مان را در سطحی بالاتر نشان دهیم، ولی متاسفانه تیم حریف هنوز نیامده است!
وی در ادامه افزود: قطعاً این شرایط برای ما هم مشکل‌ساز است، چون نمی‌دانیم بازی برگزار می‌شود یا نه! این موضوع ما را به شک می‌اندازد که باید روند آماده‌سازی‌مان برای بازی بعدی به چه شکل باشد!‌ قطعاً از این شرایطی که پیش آمده خشنود نیستم، اما خوش‌بین هستم که بازی به هر نحوی که شده است برگزار شود.
وی در مورد اینکه هواداران در فضای مجازی درخواست دارند تا از سیستم چرخشی بین بازیکنان استفاده شود تا کمتر دچار مصدومیت شوند و در سه جام تقسیم قوا صورت بگیرد، گفت: اینکه می‌گویید این کار در دنیا عادی است و من انجام نمی‌دهم یعنی من کار غیرعادی انجام می‌دهم؟! همانطور که گفتم براساس شرایطی که وجود دارد برای ترکیب تصمیم‌گیری می‌شود.