ملوان – پرسپولیس ، شاید روزی دیگر

طبق برنامه اعلام شده سازمان لیگ دیدار دو تیم ملوان انزلی و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر باید روز ۲۶ مهر و ۲ روز بعد از بازی تیم ملی ایران و قطر برگزار شود .

ملوان – پرسپولیس ، شاید روزی دیگر

 طبق برنامه اعلام شده سازمان لیگ دیدار دو تیم ملوان انزلی و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر باید روز 26 مهر و 2 روز بعد از بازی تیم ملی ایران و قطر برگزار شود .
در این راستا این احتمال وجود دارد که پرسپولیس مثل فیفا دی قبلی فقط دو بازیکن ( محمدحسین کنعانی زادگان و میلاد محمدی ) در تیم ملی کشورمان داشته باشد ، اما پرسپولیس  ملی پوشانی از سایر کشورها را دارد؛ گندوز در تیم ملی الجزایر، اورنوف در تیم ملی ازبکستان، گولیسیانی در تیم ملی گرجستان، به این ترتیب اگر دو ملی پوش ایرانی بتوانند در کمتر از 2 روز خود را برای بازی با ملوان برسانند ولی ملی پوشان خارجی پرسپولیس بعید است که بتوانند 48 ساعته خود را به اردوی سرخپوشان تهرانی برسانند.
 به این ترتیب به نظر می رسد که مسابقه با ملوان در هفته هشتم لیگ برتر لغو خواهد شد تا پرسپولیس با آسودگی خیال بیشتری در روز 30 مهر در لیگ نخبگان آسیا به مصاف تیم السد قطر برود.
 توضیحات روشنک درباره تعویق احتمالی دیدار پرسپولیس - ملوان
 امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره درخواست باشگاه پرسپولیس برای تعویق دیدار این تیم مقابل ملوان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس درخواست داده است و ما هم تا عصر روز یکشنبه 15 مهر  و پس از اعلام لیست تیم ملی در این باره تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
وی در مورد اینکه تعویق دیدار پرسپولیس - ملوان به تعداد ملی‌پوشان بستگی دارد، گفت: صد درصد همینطور است، چون فاصله این مسابقه با دیدار تیم ایران مقابل قطر 48 ساعت است، درخواست باشگاه پرسپولیس را پس از اعلام لیست تیم ملی و مشخص شدن تعداد ملی‌پوشان این تیم بررسی خواهیم کرد.
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: ما یک استاندارد 72 ساعته برای برگزاری مسابقات بعد از تعطیلات فیفادی داریم. در لیگ داخلی هم یک استاندارد چهار روزه بین دو مسابقه داریم که این فاصله در مورد بازی پرسپولیس اتفاق نمی‌افتاد. در صورت تعویق دیدار پرسپولیس - ملوان، فاصله دیدار سرخپوشان با السد در آسیا کمتر از چهار روز می‌شود و به همین دلیل زمان برگزاری این مسابقه تا بعد از هفته دهم لیگ به تعویق خواهد افتاد.
روشنک در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه استقلال درخواستی برای تعویق دیدار هفته هشتم خود نداشته است؟گفت: خیر. بازی استقلال 72 ساعت بعد از بازی تیم ملی است.