افزایش دمای هوای تهران از اواسط هفته

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از دوشنبه تا چهارشنبه (۱۶ تا ۱۸ مهر) افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از دوشنبه تا چهارشنبه  (۱۶ تا ۱۸ مهر) افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.
به گزارش ایسنا، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران طی پنج روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.
 تا امروز (۱۵ مهر) در سطح استان به‌ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات شمالی و شرقی افزایش ابر و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.امروز کاهش نسبی دما و از دوشنبه تا چهارشنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران امروز (۱۵ مهر) ابری با افزایش باد و بارش پراکنده و گاهی رگبار و رعد و برق، با احتمال وزش باد شدید و از بعد از ظهر به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۶ مهر) صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.