با جنگندگی قطر را شکست می‌دهیم

شاهرخ بیانی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران:

شاهرخ بیانی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره تساوی بدون گل دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت : بازی سختی بود و تیم ما هم با وجود ۱۰ نفره شدن خوب و منطقی بازی کرد‌. کسب یک امتیاز هم از این بازی دشوار خارج از خانه خوب بود. بچه‌ها تک تک برنامه‌های مدنظر امیر قلعه‌نویی را پیاده کردند. حتی فرصت داشتیم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم‌.

با جنگندگی قطر را شکست می‌دهیم

شاهرخ بیانی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران  درباره تساوی بدون گل دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت  : بازی سختی بود و تیم ما هم با وجود ۱۰ نفره شدن خوب و منطقی بازی کرد‌. کسب یک امتیاز هم از این بازی دشوار خارج از خانه خوب بود. بچه‌ها تک تک برنامه‌های مدنظر امیر قلعه‌نویی را پیاده کردند. حتی فرصت داشتیم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم‌.
بیانی در مورد دیدار بعدی تیم ملی مقابل قطر گفت : قطر روی عفیف می‌چرخد. در کل فکر می‌کنم با تکرار نمایشی مثل بازی با ازبکستان، می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم. تیم‌هایی مثل قطر و امارات با وجود پیشرفت همیشه از ایران می‌ترسند. قبل جام ملت‌ها هم چهار گل به قطر زدیم و با مستحکم‌ کردن خط دفاعی، اجازه کار به عفیف ندهیم.
کاپیتان اسبق استقلال اضافه کرد: فوتبال الان با دوره ما که شناخت درستی وجود نداشت و برای شناخت از حریف باید ۱۵_۱۰ دقیقه از بازی می‌گذشت، خیلی فرق کرده است. الان ما همه چیز قطر را می‌دانیم و آنالیز خیلی به یک مربی کمک می‌کند.
 این تیم جدا از بازیکنان خوبی مثل عفیف و المعز علی، ۳_۲ بازیکن خوب ۲ تابعیتی هم دارد اما باید برنامه‌های سرمربی را پیاده کنیم. اگر جنگندگی دیدار با ازبکستان را داشته باشیم، مقابل قطر راحت برنده می‌شویم زیرا چیز خاصی ندارند.