امان:عملیات تخلیه شهروندان اردنی از لبنان تا آخرین نفر ادامه خواهد داشت

ایلنا :وزارت خارجه اردن بر تخلیه شهروندان این کشور از لبنان تا آخرین نفر تاکید کرد.به گزارش ایلنا به نقل از عمون، «سفیان القضاه»، سخنگوی وزارت خارجه اردن تاکید کرد که عملیات تخلیه شهروندان اردنی مقیم لبنان تا آخرین نفر ادامه خواهد داشت.

امان:عملیات تخلیه شهروندان اردنی از لبنان تا آخرین نفر ادامه خواهد داشت

ایلنا :وزارت خارجه اردن بر تخلیه شهروندان این کشور از لبنان تا آخرین نفر تاکید کرد.به گزارش ایلنا به نقل از عمون، «سفیان القضاه»، سخنگوی وزارت خارجه اردن  تاکید کرد که عملیات تخلیه شهروندان اردنی مقیم لبنان تا آخرین نفر ادامه خواهد داشت.
وی گفت: «همه شهروندان اردن که در پایگاه الکترونیک ثبت ‌نام کرده‌اند و درخواست بازگشت به اردن را داشته‌اند، بازگشته‌اند. کسانی که تا این لحظه خواهان بازگشت نبوده‌اند، اکنون در لبنان حضور دارند». القضاه توضیح داد که گروه ملی بحران همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و سفارت اردن در بیروت نیز همچنان به درخواست‌ها برای  بازگشت را دریافت می‌کند. همچنین ۵۰ صندلی در خطوط هوایی خاورمیانه از بیروت تا امان برای سفارت اردن فراهم شده است». وی با تاکید بر اینکه عملیات تخلیه زمینی تا بازگشت آخرین شهروند اردنی از لبنان ادامه خواهد داشت، گفت: «فعالیت پل هوایی که پادشاه اردن برای کمک رسانی به لبنان تا پایان جنگ راه اندازی کرد، ادامه خواهد داشت».