هر نوع همکاری با رژیم صهیونیستی باید متوقف شود

قالیباف در نشست فوق‌العاده PUIC:

رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست فوق‌العاده PUIC در ژنو گفت: هر نوع همکاری، کمک، گفتگو، پروژه سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی باید متوقف شود.

هر نوع همکاری با رژیم صهیونیستی باید متوقف شود

رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست فوق‌العاده PUIC در ژنو گفت: هر نوع همکاری، کمک، گفتگو، پروژه سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی باید متوقف شود.
به گزارش مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در نشست فوق‌العاده PUIC در حاشیه یکصد و چهل و نهمین اتحادیه بین‌المجالس جهانی در ژنو، اظهار کرد: قبل از ژنو به بیروت رفتم تا صدای مظلومیت و ایستادگی مردم لبنان را به ژنو برسانم.
جمهوری اسلامی آماده کمک به ایجاد مفاهمه امنیتی مشترک درباره این خطر تاریخی رژیم صهیونیستی است. هر نوع همکاری، کمک و گفتگو و پروژه سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی باید متوقف شود.
در بخشی از سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است، فکر نمی‌کنم لازم باشد توضیح بدهم که در چه وضعیت حساس و مهمی قرار داریم. دنیای اسلام شرایط بی سابقه‌ای را تجربه می‌کند. من سال‌ها به عنوان یک سرباز برای وطنم خدمت کرده‌ام و در کنار آن با مسائل ژئوپلتیکی به عنوان یک موضوع علمی سروکار داشته‌ام تجربه همه این سال‌ها به من آموخته در شرایطی بحرانی، هیچ چیز مهم‌تر از آن نیست که یک تصویر و روایت مشترک از وضعیت وجود داشته باشد. پرسشی که من در این زمان کوتاه می‌خواهم با شما در میان بگذارم این است: آیا جهان اسلام می‌داند با چه چیزی روبروست؟
ما در جمهوری اسلامی ایران با خون بهترین و عزیزترین مردانمان وارد این میدان شده‌ایم. جهان اسلام می‌تواند با برداشتن چند گام اساسی، قبل از آنکه دیر شود دشمن را متوقف کند. ما نیازمند قطع هر نوع همکاری، کمک و گفت‌وگو با رژیم، و متوقف کردن هر نوع پروژه سیاسی و اقتصادی هستیم که اسرائیل را یاری کند. امت اسلامی باید فشار یکپارچه و مؤثر برای توقف این رژیم کودک کش به آمریکا وارد کند. شریان‌های حیاتی رژیم اسرائیل اکنون در کنترل امت اسلامی است من اطمینان دارم خداوند به خون‌های مجاهدین و مردان و زنان مظلوم لبنان و فلسطین، برکت خواهد داد و جهان اسلام طعم روزهای شیرین بدون اسرائیل را خواهد چشید. امیدوارم آن روز را ببینیم، و اگر ندیدیم صاحب مزاری باشیم که بر سنگ آن نوشته باشند «سربازی که در راه مبارزه با اسرائیل شهید شد.»