مهلت ارسال آثار اولین المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران تمدید شد

مهلت ارسال آثار برای شرکت در اولین رویداد ملی «المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران» تا ۲۵ آبان‌ماه تمدید شد.

مهلت ارسال آثار برای شرکت در اولین رویداد ملی «المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران» تا ۲۵ آبان‌ماه تمدید شد.
به گزارش ایسنا، مهلت ارسال آثار برای شرکت در اولین رویداد ملی «المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران» با عنوان «جهش‌کاپ» که در سه بخش رقابتی: «طراحی بازی‌های رومیزی (بردگیم) فیزیکی یا دیجیتال»، «طراحی اتاق فرار فیزیکی یا دیجیتال» و «طراحی بازی محیطی ویژه جغرافیای دانشگاه‌ها» برگزار می‌شود، تا ۲۵ آبان‌ماه تمدید شد.
دانشجویان علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد ملی می‌توانند به صورت فردی، گروهی، انجمن علمی بازی و یا کانون بازی، با مراجعه به نشانی اینترنتی jcup.farnama.net ثبت‌نام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر در پیام‌رسان‌های بله و تلگرام با نام کاربری @dabirxane و یا شماره تماس ۰۹۳۵۹۵۹۶۴۵۳ با دبیرخانه رویداد در جهاد دانشگاهی هنر ارتباط برقرار کنند.
اولین دوره المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران با هدف ترغیب دانشجویان به کارهای مشارکتی و تعاملی، تأمین نیاز به مهارت‌های خلاق در حل مسائل، کنشگری در ترویج فرهنگ و هویت ایرانی -اسلامی، ایجاد نشاط بین جوانان، علاقمند کردن این گروه برای حضور در فعالیت‌های جمعی و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
شیوه‌نامه اجرایی این رویداد به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور ابلاغ شده و بوت‌کمپ سه روزه و معرفی برگزیدگان این رویداد در آذرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. منتخبین بخش‌های رقابتی در بوت کمپ سه روزه نیز در سه لیگ رقابتی: «لیگ بازی رومیزی»، «لیگ نمایش بی‌کلام (پانتومیم)» و «لیگ بازی نقش‌آفرینی شاهنامه» شرکت داده می‌شوند.