ما در حال جنگ هستیم و روز به روز هم وضعیت بدتر می‌شود

پزشکیان :

پزشکیان با اشاره به ناترازی های مختلف در بودجه کشور گفت: ما در حال جنگ هستیم و روز به روز هم وضعیت بدتر می‌شود.

ما در حال جنگ هستیم و روز به روز هم وضعیت بدتر می‌شود

پزشکیان با اشاره به ناترازی های مختلف در بودجه کشور گفت:  ما در حال جنگ هستیم و روز به روز هم وضعیت بدتر می‌شود.
رئیس جمهور پزشکیان با حضور در آئین بیست و هشتمین دوره روز ملی صادرات،  با بیان اینکه «وضع ما به تبع این ناترازی‌ها خوب نیست، ما در حال جنگ هستیم و روز به روز هم وضعیت بدتر می‌شود»، افزود: شما تولیدکنندگان، صنعت‌گران و تاجران می‌توانید کمک کنید ما راه را باز می‌کنیم. جنگ امروز، جنگ اندیشه و تولید و تجارت و صنعت است و مبارزه در این جنگ نیازمند بستری است که ما به عنوان دولت باید آن را آماده کنیم و مصمم هستیم و معتقدیم به هر شکلی باید این بستر برای شما فراهم شود؛ تلاش می‌کنیم به  نحو مقتضی موانع را از پیش پای شما برداریم.
به گزارش عصر ایران ، رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از معضلات ما هدف گذاری‌هایی است که در نهادهای حکومتی برای بخش تولید می‌شود و بخشی از ناترازی بانک‌ها نتیجه این تصمیمات از جمله مصوبات امثال بنده در مجلس است، اظهار داشت:‌ مجلس تعهداتی به گردن دولت‌ها می‌گذارد که با واقعیت‌ها همخوانی ندارد، از یک سو تعهد برای دولت ایجاد می‌کنیم که مثلا به اقشاری وام داده شود و یا اقشاری را بیمه کند و همه اینها برای دولت و بانک‌ها بدهکاری و ناترازی درست می‌کند و بعد وقتی مشکل درست شد می‌گوییم، دولت آن را حل کند.
دکتر پزشکیان با اشاره به اینکه البته هر مداخله‌ای عوارض هم دارد و به عنوان مثال در پزشکی هر درمانی عوارضی دارد که بیمار بالاجبار آن را تحمل می‌کند، اضافه کرد: تلاش ما این است که عوارض ناشی از این مداخلات و رفع موانع برای تولید و اقتصاد تا جای ممکن کم باشد. ما نباید بگذاریم گروه‌هایی در این فرآیندها صدمه ببینند و برای جلوگیری از آسیب به آن‌ها راه حل‌هایی ارائه می‌کنیم و شما می‌توانید به ما در یافتن این راه حل‌ها کمک کنید.