رژیم صهیونیستی پاسخ سختی دریافت خواهد کرد

محسنی اژه‌ای:

رئیس قوه قضائیه گفت: رژیم جنایتکار و باند تبهکار صهیونیستی به سبب تجاوز به حریم ایران اسلامی، پاسخ سختی را دریافت خواهد کرد و این رژیم موقتی و جعلی، تقاص جنایات خود را به اشد وجه خواهد داد.

رئیس قوه قضائیه گفت: رژیم جنایتکار و باند تبهکار صهیونیستی به سبب تجاوز به حریم ایران اسلامی، پاسخ سختی را دریافت خواهد کرد و این رژیم موقتی و جعلی، تقاص جنایات خود را به اشد وجه خواهد داد.
به گزارش  مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای  طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضائیه، با اشاره به شرارت بامداد شنبه رژیم صهیونی در تجاوز به حریم امن ایران اسلامی اظهار کرد: رژیم جنایتکار و باند تبهکار صهیونیستی به سبب تجاوز به حریم ایران اسلامی، پاسخ سختی را دریافت خواهد کرد و این رژیم موقتی و جعلی، تقاص جنایات خود را به اشد وجه خواهد داد. در همینجا لازم می‌دانم که شهادت چند تن از نیروهای سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران را که در جریان حمله رژیم صهیونی به برخی از مراکز نظامی کشورمان به درجه رفیع شهادت نائل شدند، تبریک و تسلیت بگویم.
رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به شهادت مظلومانه جمعی از نیروهای جان بر کف انتظامی در شهرستان تفتانِ استان سیستان‌وبلوچستان، گفت: به موازات شرارت رژیم موقت صهیونی در تجاوز به حریم ایران اسلامی، تروریست‌های تبهکار وابسته به ایادی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیست‌های جنایتکار، در شهرستان تفتان استان سیستان‌وبلوچستان مرتکب جنایت شدند و ۱۰ تن از نیروهای جان بر کف انتظامی که مشغول خدمت‌رسانی به مردم بودند را به شهادت رساندند. شهادت این غیورمردان حافظ امنیت مردم در فراجا را تبریک و تسلیت می‌گوئیم و تاکید می‌کنیم که عوامل مستقیم و غیرمستقیم این ترورها و جنایت‌ها را تعقیب و به اشد وجه مجازات خواهیم کرد. البته برخی از عناصر دخیل در جنایت اخیر در سیستان‌وبلوچستان در تعقیب‌های صورت گرفته به هلاکت رسیده و دستگیر شده‌اند و این مهم تا دستگیری کلیه‌ی عناصر و عوامل دخیل در جنایت رخ داده در شهرستان تفتان ادامه خواهد داشت.
رئیس دستگاه قضا در همین راستا گفت: افرادی که به نحوی از انحاء به تروریست‌ها و عناصرِ شرورِ مخلِ امنیت مردم کمک‌رسانی می‌کنند و برای آنها مکان و تجهیزات تهیه می‌کنند نیز بدانند که شریک اعمال جنایتکارانه تروریست‌ها هستند و با آنها نیز وفق قانون، قاطعانه برخورد خواهد شد.