توسعه بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران

بختیاری زاده مطرح کرد؛

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از تداوم توسعه بازارهای میوه و تره بار در شهرداری تهران خبر داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از تداوم توسعه بازارهای میوه و تره بار در شهرداری تهران خبر داد.
به گزارش مهر، مهدی بختیاری‌زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در حاشیه بازدید از عملیات عمرانی بازارهای میوه و تره بار در حال ساخت با اعلام خبر تداوم توسعه بازارهای میوه و تره بار در شهرداری گفت: با ساخت و بهره‌برداری از حداقل ۱۵ بازار میوه و تره‌بار طبق برنامه ریزی‌های انجام شده ۷ هزار و ۵۶۶ متر مربع به عرصه و ۲ هزار و ۳۲۲ متر مربع نیز به اعیان بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران افزوده می‌شود.
وی افزود: همچنین منطقه ۵ با ساخت ۴ بازار میوه و تره بار بیشترین سهم را در توسعه بازارهای میوه و تره‌بار در شهر تهران از آن خود کرده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: همچنین در مناطق ۱۷،۷،۴ و ۱ با ساخت هر کدام دو بازار و مناطق ۲۲ و ۱۵ با ساخت هر کدام یک بازار در سال جاری در نهضت توسعه بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران مشارکت دارند.
وی بیان کرد: توسعه کمی بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران در کنار ارتقای کیفیت محصولات از جمله برنامه‌های سازمان در سال جاری است.
بختیاری زاده با اشاره به بازدید از عملیات عمرانی بازارهای میوه و تره بار در حال ساخت یادآور شد: بازار لویزان واقع در منطقه ۴، ۷۰ درصد؛ بازار خلیل آبادی واقع در منطقه ۵، ۶۰ درصد؛ بازار فدک واقع در منطقه ۱۷، ۶۰ درصد و بازار میوه و تره بار چراغی واقع در منطقه ۱۷، ۶۵ درصد پیشرفت داشته‌اند.