کاهش شدت مصرف انرژی، اولویت اول ۳۶ بسته مدیریت مصرف است

مدیر عامل توانیر:

دوره آموزشی-توجیهی مدیریت مصرف برق جهت گذر از دوره اوج بار ۱۴۰۴ با حضور مدیرعامل و مدیران شرکت توانیر، مدیران روابط عمومی، خدمات مشترکین و‌ دیسپاچینگ‌ صنعت برق برگزار شد.

اهواز-محمدی
دوره آموزشی-توجیهی مدیریت مصرف برق جهت گذر از دوره اوج بار ۱۴۰۴ با حضور مدیرعامل و مدیران شرکت توانیر، مدیران روابط عمومی، خدمات مشترکین و‌ دیسپاچینگ‌ صنعت برق برگزار شد.
در این دوره آموزشی ۲ روزه  (۲۴ و ۲۵ فروردین) در تهران ۳۶ بسته مدیریت مصرف جهت گذر از اوج بار تابستان پیش رو تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت توانیر در این دوره با اشاره به اهمیت و نقش مدیریت مصرف در تامین برق تابستان و نقش محوری روابط عمومی‌های صنعت برق در ترویج این فرهنگ، ۳۶ بسته مدیریت مصرف جهت گذر از اوج بار تابستان را تشریح کرد.
به گفته مصطفی رجبی مشهدی، ۳۶ بسته مدیریت مصرف شامل مجموعه اقدمات عملیاتی در زمینه‌های مختلف بوده که هدف آن کاهش شدت مصرف انرژی در دوره اوج بار تابستان است.
این ۳۶ اقدام عملیاتی در زمینه‌های مدیریت مصرف، مدیریت و پایش، هوشمندسازی، تولید در محل مصرف، آموزش و اطلاع‌رسانی و همچنین بهینه‌سازی مصرف برق است.
بر اساس این گزارش، محسن ذبیحی معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر و ابوالفضل اسدی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی توانیر دیگر سخنرانان این دوره بوده که به تشریح جزئیات ۳۶ بسته مدیریت مصرف پرداخته‌اند.
گفتنی است مدیران دفتر خدمات مشترکین، مدیریت دیسپاچینگ و روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز در این مراسم حضور دارند.