سمپاشی بهاره ۱۶۳۰۰درخت در معابر و بوستانهای شهرداری منطقه ۸ تبریز

مسئول سیمامنظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۸، از تکمیل سمپاشی بهاره درختان با سمپاشی ۱۶۳۰۰درخت در معابر و بوستانهای شهرداری منطقه ۸ خبر داد.

بریز- توفیقی
مسئول سیمامنظر و فضای سبز شهرداری منطقه 8، از تکمیل سمپاشی بهاره درختان با سمپاشی 16300درخت در معابر و بوستانهای شهرداری منطقه 8 خبر داد.
 غفار جلیلی در تشریح این خبر گفت: همزمان با فصل بهار و رشد درختان و گیاهان، فعالیت برخی آفات و بیماریهای گیاهی مانند شته و سوسک برگخوار نارون نیز شتاب می گیرد که نیاز است تا از تکثیر و رشد آفات جلوگیری کرده و مانع خسارت  درختان و فضاهای سبز شویم.  وی افزود: بر این اساس مطابق رویه همه ساله واحد فضای سبز، عملیات سمپاشی بهاره از اوایل خرداد ماه آغاز شده و با سمپاشی درختان سطح حوزه، 16300درخت در عرض یک ماه سمپاشی شدند.