برای سرمایه‌گذاری غربی‌ها آماده‌ایم، اما دست روی دست نمی‌گذاریم

مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی وزارت نفت:

مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی وزارت نفت با اشاره به یادداشت وزیر نفت در روزنامه ایران تأکید کرد: برای سرمایه‌گذاری غربی‌ها آماده‌ایم، به همکاری با شرق ادامه می‌دهیم، اما دست روی دست نمی‌گذاریم.

مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی وزارت نفت با اشاره به یادداشت وزیر نفت در روزنامه ایران تأکید کرد: برای سرمایه‌گذاری غربی‌ها آماده‌ایم، به همکاری با شرق ادامه می‌دهیم، اما دست روی دست نمی‌گذاریم.
به  گزارش شانا، سامان قدوسی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت: پیام خاص وزیر نفت در یادداشت وی در روزنامه ایران؛ برای سرمایه‌گذاری غربی‌ها آماده‌ایم، به همکاری شرق هم ادامه می‌دهیم، اما هیچ‌چیز باعث نمی‌شود دست روی دست گذاشته منتظر دیگران شویم و یا برق سرمایه خارجی بازوی عملیاتی ما را سست کند.