وزیر خارجه قطر: طرف‌هایی به دنبال تخریب مذاکرات ایران و آمریکا هستند

مهر :وزیر امور خارجه قطر با اشاره به روند مذاکره ایران و آمریکا، گفت: طرف‌هایی هستند که می‌خواهند مذاکرات را خراب کنند، اما ما عزم و اراده‌ای را از هر دو طرف برای رسیدن به یک راه‌حل احساس کردیم.

وزیر خارجه قطر: طرف‌هایی به دنبال تخریب مذاکرات ایران و آمریکا هستند

مهر :وزیر امور خارجه قطر با اشاره به روند مذاکره ایران و آمریکا، گفت: طرف‌هایی هستند که می‌خواهند مذاکرات را خراب کنند، اما ما عزم و اراده‌ای را از هر دو طرف برای رسیدن به یک راه‌حل احساس کردیم.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر به الجزیره گفت: تفاهمنامه آمریکا و ایران جنگ را متوقف کرد.یادداشت تفاهم نیازمند تلاش‌های قابل توجه با شرکای ما در پاکستان و با حمایت منطقه‌ای بود. هدف از یادداشت تفاهم بین واشنگتن و تهران، توقف جنگ و زمینه سازی برای مذاکرات است.
آل ثانی اعلام کرد: موضوعات دیگر میان واشنگتن و تهران مانند موضوع هسته ای و موضوعات منطقه ای مانند امنیت و تنگه هرمز از موارد مورد رایزنی است. این تفاهمنامه چارچوبی نهادی برای روند مذاکرات ایجاد می کند. همچنین علاوه بر جنبه های سیاسی شامل موضوعات فنی نیز می شود.