توسعه همکاری‌های دوجانبه تهران و پرتوریا در حوزه انرژی

در دیدار وزیران نفت ایران و انرژی آفریقای جنوبی تأکید شد:

وزیر نفت در دیدار با وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه انرژی گفت‌وگو کرد.

توسعه همکاری‌های دوجانبه تهران و پرتوریا  در حوزه انرژی

وزیر نفت در دیدار با وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه انرژی گفت‌وگو کرد.
به گزارش شانا، محسن پاک‌نژاد در حاشیه  یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس، در دومین روز سفرش به هند، با کوگوسیِنتشو راموکگوپا، وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی دیدار و بر توسعه همکاری‌های دوجانبه تأکید کرد.
وزیر نفت روز چهارشنبه (سوم تیر) در دیدار با شری مانوهر لال، وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند بر توسعه روابط تهران و دهلی‌نو در حوزه‌های اقتصادی و انرژی تاکید کرده بود.
یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس ۲۵ و ۲۶ ژوئن (چهارم و پنجم تیر) در شهر گوروگرام هند برگزار می‌شود.
گروه بریکس، ۱۱ بازار نوظهور و کشورهای در حال توسعه بزرگ جهان شامل برزیل، چین، مصر، اتیوپی، هند، اندونزی، ایران، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی را گردهم آورده است.