تداوم نقض آتش‌بس در لبنان

رژیم صهیونیستی یک بار دیگر آتش‌بس را در جنوب لبنان نقض کرد و شهرک النبطیه الفوقا را هدف حمله هوایی قرار داد.

رژیم صهیونیستی یک بار دیگر آتش‌بس را در جنوب لبنان نقض کرد و شهرک النبطیه الفوقا را هدف حمله هوایی قرار داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار،‌ رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود و نقض آتش بس در جنوب لبنان، سحرگاه دیروز جمعه شهرک النبطیه الفوقا را در شهرستان النبطیه هدف حمله هوایی قرار داد.
بر اساس گزارش منابع لبنانی، رژیم صهیونیستی بامداد دیروز هم شهرک «بیت یاحون» را در جنوب لبنان هدف حمله هوایی قرار داد.