بازیکنان ما هرچه در توان داشتند گذاشتند

رامین رضاییان مدافع - وینگر تیم ملی فوتبال ایران:

رامین رضاییان مدافع - وینگر تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مصر در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: واقعاً نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم. خیلی بدشانس بودیم .

 رامین رضاییان مدافع - وینگر تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مصر در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: واقعاً نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم. خیلی بدشانس بودیم .رضاییان در ادامه با تمجید از عملکرد بازیکنان و اعضای کادر فنی گفت: نه فقط من، بلکه همه بچه‌ها با تمام توان خودشان تلاش کردند. به همه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی تبریک می‌گویم، چون هر چه در توان داشتند برای موفقیت تیم انجام دادند.
وی با اشاره به واکنش بازیکنان مصر پس از پایان مسابقه اظهار کرد: بازیکنان مصر بعد از کسب نتیجه تساوی خیلی خوشحال بودند و این موضوع نشان می‌دهد که بازی سختی را پشت سر گذاشتند.
مدافع تیم ملی ایران درباره لحظات حساس پایانی مسابقه و مردود شدن گل تیمش نیز گفت: در دقایق پایانی به‌شدت تحت تأثیر احساسات بودیم، مخصوصاً در ۱۰ دقیقه آخر. ما واقعاً شایسته پیروزی بودیم. شما شادی بازیکنان مصر را در آن لحظات دیدید، آن‌ها بسیار خوشحال بودند، اما به نظر من ما باید برنده می‌شدیم.
با این حال، فوتبال دست من نیست. بازیکنان ما هرچه در توان داشتند گذاشتند.رضاییان در ادامه درباره ارزش صعود احتمالی تیم ملی گفت: این موضوع برای مردم ایران همه چیز است.
 این اولین بار نیست که بدشانسی می‌آوریم. در جام جهانی قبلی هم اتفاقات مشابهی رخ داد؛ مقابل پرتغال در روسیه در لحظات پایانی و همچنین مقابل آمریکا. ما حتی در آن بازی‌ها هم شایسته نتیجه بهتری بودیم. اما اکنون باید منتظر نتایج سایر بازی‌ها باشیم.