گل خلیل‌زاده آفساید بود

نوید مظفری کارشناس داوری فوتبال:

نوید مظفری کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه گل شجاع‌خلیل زاده هم آفساید بود و نمی‌شود از این موضوع ایراد گرفت. ما در مجموع از داوری ضرر نکرده‌ایم، ولی در این سه بازی بدشانس بودیم.

نوید مظفری کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه گل شجاع‌خلیل زاده هم آفساید بود و نمی‌شود از این موضوع ایراد گرفت. ما در مجموع از داوری ضرر نکرده‌ایم، ولی در این سه بازی بدشانس بودیم.
نوید مظفری در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص قضاوت داور دیدار ایران و مصر در جام‌جهانی ۲۰۲۶ که با تساوی یک بر یک همراه شد، اظهار داشت: داور در دقایق ابتدایی چند اخطار به بازیکنان دو تیم داد تا بازی تحت کنترل او باشد و پنالتی که برای تیم ملی کشورمان هم گرفته شد، درست بود.وی افزود: متاسفانه گل شجاع‌خلیل‌زاده هم آفساید بود و نمی‌شود از این موضوع ایراد گرفت. ما در مجموع از داوری ضرر نکرده‌ایم، ولی در این سه بازی بدشانس بودیم.