دستاوردی بزرگ در محکِ تاکتیکی

در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته یک استان، تیم فوتبال «رهانه» در دیداری تدارکاتی به مصاف شهرداری ساوه رفت تا پازل‌های تاکتیکی خود را در مستطیل سبز استادیوم تختی، محک بزند

دستاوردی بزرگ در محکِ تاکتیکی

در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته یک استان، تیم فوتبال «رهانه» در دیداری تدارکاتی به مصاف شهرداری ساوه رفت تا پازل‌های تاکتیکی خود را در مستطیل سبز استادیوم تختی، محک بزند
.این مسابقه تدارکاتی که با هدف کالبدشکافی ساختار تیمی و ارزیابی سطح آمادگی بازیکنان پیش از آغاز رسمی مسابقات برگزار شد، فرصت مغتنمی بود تا مهدی سیمرغ، سرمربی رهانه، عیار شاگردانش را در یک شرایط مسابقه‌ایِ واقعی بسنجد.
نگاه کادر فنی در این دیدار نه کسب نتیجه، که بررسی نقاط قوت و رفع خلأهای تاکتیکی بود؛ رویکردی که نشان‌دهنده یک تفکر حرفه‌ای و مدیریتِ دقیقِ دوران پیش‌فصل است.
جریان بازی در طول ۹۰ دقیقه، نمایشی از دیسیپلین تیمی و انسجام دفاعی هر دو تیم بود و در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت. با این حال، رهانه نشان داد که در فاز تهاجمی نیز به بلوغ تاکتیکی رسیده است؛ به طوری که در دقیقه ۹۰، حملات پردامنه شاگردان سیمرغ به ثمر نشست و توپ را وارد دروازه حریف کردند، اما داور مسابقه این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.
اگرچه این دیدار تدارکاتی برنده‌ای در نتیجه نداشت، اما برای کادر فنی رهانه دستاوردی بزرگ به همراه داشت. شناخت بهتر از مهره‌ها و شناسایی زوایای پنهان تاکتیکی، رهانه را یک گام دیگر به «آمادگی
۱۰۰ درصدی» نزدیک‌تر کرد. این تیم با اتکا به همین تمریناتِ هدفمند و بازی‌های تدارکاتیِ باکیفیت، مسیری حرفه‌ای را آغاز کرده است که نویدبخشِ حضوری درخشان در فصل پیش‌رو است.