سومین جلسه هماهنگی مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر امام شهید برگزار شد

سومین جلسه هماهنگی مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر امام شهید، حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای (قدس‌سره)، با حضورعلیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار، معاونین فرمانداری، سرهنگ یارقلی فرمانده سپاه ناحیه، شهلی شهردار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، امدادی و صنایع بزرگ شهرستان قدس برگزار شد.

 شهرستان قدس_مژگان علیقارداشی
سومین جلسه هماهنگی مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر امام شهید، حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای (قدس‌سره)، با حضورعلیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار، معاونین فرمانداری، سرهنگ یارقلی فرمانده سپاه ناحیه، شهلی شهردار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، امدادی و صنایع بزرگ شهرستان قدس برگزار شد.
در این نشست که با هدف بررسی آخرین تمهیدات برای حضور پرشور و منظم عزاداران در مراسم وداع و تشییع برگزار گردید، اعلام شد که شهرستان قدس آماده میزبانی از ۲۰ هزار زائر و عزادار حسینی است.
فاتحی‌نژاد در این جلسه با گرامیداشت ایام سوگواری ماه محرم و تسلیت ایام شهادت، اظهار داشت: پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان، تغذیه، خدمات درمانی و حمل و نقل ۲۰ هزار زائر در مبادی خروجی و مسیرهای مواصلاتی شهرستان انجام شده است. همه دستگاه‌ها با ۱۰۰ درصد ظرفیت در خدمت این مراسم بزرگ هستند.
وی افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی با حداکثر ظرفیت برای جابجایی عزاداران آماده‌سازی شده است. همچنین ایستگاه‌های صلواتی، نمازخانه‌های سیار، سرویس‌های بهداشتی، پایگاه‌های امدادی و درمانی در نقاط تعیین‌شده مستقر خواهد شد.
در این جلسه، مسئولین به ارائه گزارش از اقدامات انجام شده پرداختند و مصوباتی در خصوص زمان‌بندی حرکت کاروان‌ها، نقاط تجمع، مسیرهای تردد، پارکینگ‌های موقت و نحوه خدمات‌رسانی به عزاداران به تصویب رسید.