آغاز ثبت نام آزمون فلوشیپ پزشکی از ۱۹ اسفند

آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) از سوی دانشگاه های علوم پزشکی انجام می شود و داوطلبان از سه شنبه ۱۹ اسفند میتوانند در این آزمون ثبت نام کنند.

آغاز ثبت نام آزمون فلوشیپ پزشکی از ۱۹ اسفند

آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) از سوی دانشگاه های علوم پزشکی انجام  می شود و داوطلبان از سه شنبه ۱۹ اسفند میتوانند در این آزمون ثبت نام کنند.
به گزارش مهر، با رای شورای آموزش پزشکی و تخصصی آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) خرداد ماه سال ۱۴۰۰ دوباره به دانشگاه‌های علوم پزشکی واگذار شد.
براین اساس ثبت نام و بررسی مدارک آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) به عهده دانشگاه های علوم پزشکی و مطابق  ادوار گذشته از طریق سایت مرکز آموزش پزشکی به نشانی  sanjeshp.ir به صورت الکترونیک و و بررسی مدارک از توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی خواهد بود.
داوطلبان این آزمون می تواند از روز سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ تا روز جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ثبت نام و ارسال مدارک را انجام دهند.
آزمون پذیرش دستیار دورههای تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) در ۶ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ توسط دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می‌شود.ظرفیت پذیرش ۵۱۹ نفر
 است.