جلسه بررسی راهکارهای قانونی تحقق بودجه سال مالی ۱۴۰۰ برگزار شد

به ریاست شهردار باغستان؛

جلسه بررسی راهکارهای قانونی تحقق بودجه سال مالی ۱۴۰۰ با حضور معاونین، مسئولان و مدیران ارشد شهرداری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

جلسه بررسی راهکارهای قانونی تحقق بودجه سال مالی ۱۴۰۰ برگزار شد

شهریار-برزگر
جلسه بررسی راهکارهای قانونی تحقق بودجه سال مالی ۱۴۰۰ با حضور معاونین، مسئولان و مدیران ارشد شهرداری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورا و شهرداری باغستان، دکتر حسن رنجبر در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و آرزوی توفیق روز افزون برای مدیران و مسئولین و پرسنل شهرداری گفت: سال جدید از طرف مقام معظم رهبری سال تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است و مجموعه مدیریت شهری نیز به عنوان یک نهاد مردمی در مدیریت عمومی شهرها با توجه به شرح وظایف گسترده قانونی و لزوم تقسیم عادلانه منابع و امکانات در بین محلات مختلف و با توجه به نیازهای نامحدود شهری، باید با رفع موانع توسعه پایدار شهری اهداف و برنامه‌ریزی‌های شهری که در قالب بودجه سالانه تهیه و تنظیم و تصویب شده است عملیاتی نماید.
وی ضمن اظهار این مطلب که در بودجه سال مالی ۱۴۰۰ شاهد افزایش ۶۰ درصدی  بودیم افزود:
حوزه های مختلف شهرداری با برنامه ریزی دقیق و آسیب‌شناسی مناسب و با هدف گذاری برای برنامه‌های آتی می‌بایست با تلاش مضاعف زمینه را برای تحقق بودجه سال جاری فراهم نمایند.
دکتر رنجبر افزود:امروزه مدیریت، عامل اصلی و تعیین کننده موفقیت هر سازمان و تشکیلاتی شناخته می شود و هدف آن سیاست‌گذاری و اجرای
برنامه ها است و شهرها نیز به عنوان یک سیستم و نظام اجتماعی پیچیده و متنوع ، نیازمند به مدیریت سازمان یافته ای (مدیریت شهری) برای تعیین و دستیابی به اهداف و هماهنگی فعالیت‌ها و... در ابعاد و عرصه های مختلف توسعه پایدار شهری هستند.
وی در ادامه افزود: نگاه سنتی دیگر جوابگوی مدیریت شهری در کشور نیست و نیاز شهروندان می‌طلبد که مدیریت شهری با نگاهی مدرن و توسعه یافته اداره شود.شهردارباغستان خاطرنشان کرد: ارتقا و تغییر ساختارها به ویژه در مدیریت شهری امری اجتناب ناپذیر است و شهرها باید براساس نیازهای مردم مدیریت شوند و برای رسیدن به توسعه پایدار شهری بهره گیری از مشارکت شهروندان می‌توانند از سطح چالش‌های پیش‌روی شهرها بکاهد.دکتر رنجبر در پایان اظهار داشت: برای چنین رشد و توسعه ای که در نهایت منجر به ایجاد و تثبیت شهر پایدار می‌شود، وجود نگاهی جامع، آینده نگر و برنامه محور که با مشارکت موثر شهروندان قابل اجراست، ضرورت دارد.