قوه قضاییه مصمم به برخورد با دست‌اندازان به حقوق مردم است

محسنی اژه‌ای:‌

رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه مصمم است با دست‌اندازان به حقوق مردم و بیت‌المال و کسانی که سد راه مردم می‌شوند برخورد قاطع کند.

قوه قضاییه مصمم به برخورد با دست‌اندازان  به حقوق مردم است

 رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه مصمم است با دست‌اندازان به حقوق مردم و بیت‌المال و کسانی که سد راه مردم می‌شوند برخورد قاطع کند.
به گزارش  مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای  در نشست شورای عالی قوه قضاییه با تبریک میلاد خجسته پیامبر اعظم (ص) و آغاز امامت و ولایت بقیه الله الاعظم (عج) افزود: با طلوع نور و رحمت، بخشی از کاخ‌های ظلم مستکبران فرو ریخت و امیدواریم با ظهور منجی موعود که حامل همین نور و رحمت واسعه است، بنیان و ریشه ظلم و همه کاخ‌های مستکبران فرو ریزد.
وی ابراز امیدواری کرد که مسلمانان جهان با اتحاد بیشتر، بصیرت و تلاش و جهادشان بتوانند دست ظالمان و مستکبران و متجاوزان را از بلاد اسلام قطع و کوتاه کنند.رئیس قوه قضاییه گفت: امیدواریم به برکت این ایام و با جهاد اکبر و اجرای عدالت بتوانیم دست ظالمان زمان و متعدیان به حقوق مردم و بیت‌المال را کوتاه کرده و یار مظلوم و خصم ظالم باشیم و رنج‌هایی که در مسیر تحقق عدالت وجود دارد ما را خسته، منفعل و زمین‌گیر نکند.
محسنی اژه‌ای افزود: امروز شیطان بزرگ و صهیونیست‌ها و عوامل آنها به اشکال مختلف در حال گسترش جنایات ضد بشری در جهان هستند و در طول تاریخ و دهه‌های اخیر اقدامات رذیلانه علیه ملت‌های آزادیخواه جهان انجام داده‌اند.
وی بر همین اساس از مسلمانان جهان خواست که در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند و فریب و نیرنگ آنها را که به دنبال تفرقه افکنی در امت اسلام هستند نخورند و اجازه ندهند شیاطین به اهداف شوم خود برسند.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه انسان‌های آزادی‌خواه جنایات ضد بشری مستکبران مدعی دفاع از حقوق بشر را تحمل نمی‌کنند، به جنایات نظام سلطه علیه مسلمانان در کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: در دو هفته اخیر عناصر تفاله نظام سلطه که دست پرورده و مستظهر به حمایت شیطان بزرگ هستند در قندوز و قندهار افغانستان در روز جمعه مردم مسلمان بی‌گناه نمازگزار را به خاک و خون کشیدند.