وزیر بهداشت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو خانمان برانداز است

وزیر بهداشت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو خانمان برانداز است


وی در ادامه درباره مشکلات روانی مطروحه توضیح داد: روز شنبه جناب آقای نوربالا گزارشی را در جلسه کرونا ارائه کردند؛ کمیته روانشناسی در کمیته علمی تشکیل شده است که با اساتید برجسته در حال کار هستند.
به گزارش عصر ایران به نقل از وبدا، وزیر بهداشت با بیان اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو فعلا امکان پذیر نیست، گفت: به افراد بالای ۶۰ سال توصیه می‌کنیم به تدریج برای دریافت دز سوم واکسن مراجعه کنند.
 بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست خبری که امروز در محل این وزارتخانه برگزار شد با بیان اینکه ما با حداکثر ظرفیت در حال کار هستیم و امیدواریم تا اواخر آبان یا اوایل آذرماه واکسیناسیون تمام شود، گفت: قول من در مجلس درخصوص پایان واکسیناسیون تا دهه فجر بود و هرچه این زمان زودتر شود، لطف الهی و کمک مردم به ما بوده است. هر یک نفر که فوت کند، ضربه روحی بزرگی به بنده و جامعه وارد خواهد شد.
 وی با اشاره به اینکه تصمیمات ستاد کرونا قانونی است و احتیاجی به مجلس شورای اسلامی ندارد، گفت: بنابراین هر تصمیمی بگیرد می‌تواند ابلاغ کند و قوه قضائیه باید آن را مشخص کند؛ اکنون ستاد کرونا تصمیم گرفته است که افراد ۱۲ سال به بالا واکسن بزنند.
 حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو فعلا امکان پذیر نیست
 عین اللهی درباره مدیریت واکنش سریع کرونا، عنوان کرد: اکنون وضعیتمان خیلی بهتر شده است؛ درگذشته وزیر ۳۵ مشاور داشت، کار مشاور چیست و چه تداخلی با کار معاون دارد؟ چه کسی مسئول است؟ اکنون همه مسئولیت‌ها را به معاونین دادیم و معاونین را قوی و مشاوران را کم کردیم؛ چون کار مشاور در تداخل با معاون است. در رابطه با معاونت‌ها بسیار قوی عمل کردیم و یک کمیته علمی بسیار قوی از افراد شاخص در رابطه با کرونا داریم و اعلام کردیم یک هم صدایی ایجاد شود و هر آنچه که کمیته علمی تصمیم بگیرد ما ملزم به اجرای آن هستیم تا اجماعی انجام شود. در جلسه شورای معاونین بر این موضوع تاکید کردیم که در مقابل هر مسئله‌ای تیم آماده اعزام داشته باشند، اما این کار را باید معاون انجام دهد.