گل نخوردن در سه مسابقه از استقلال اتفاقی نیست

شاهرخ بیانی بازیکن سابق تیم استقلال:

شاهرخ بیانی بازیکن سابق تیم استقلال: گل نخوردن در سه مسابقه از استقلال اتفاقی نیست



شاهرخ بیانی بازیکن سابق تیم استقلال و مربی تیم فوتبال نساجی در خصوص شکست استقلال در برابر نساجی گفت : تیم ما با بضاعت اندک استقلال را که صدرنشین لیگ برتر است در ورزشگاه آزادی شکست داد. استقلال تیم خود من است، با آن زندگی کرده و افتخارات زیادی با این تیم به دست آوردم. عاشقانه استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌ دوست دارم.
وی افزود: در باره این بازی باید فنی حرف بزنید. به اعتقاد من باید استقلال سرتر از نساجی باشد. مگر باید استقلال در زمین از ما ضعیف‌تر باشد؟ این تیم 4 بازیکن خارجی در اختیار دارد، اما ما روی نیمکت 5 بازیکن هم نداریم. بودجه و نفرات دو تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌ با هم مقایسه کنید. باید استقلال ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ ببرد، اما وقتی سه بازی به این تیم نباخته‌ایم،‌ یعنی فنی کار کرده‌ایم. شاید یک یا دو بازی شانسی بوده، اما گل نخوردن در سه مسابقه اتفاقی نیست. همین که مقابل تیم بزرگ استقلال 300 دقیقه گل نخورده‌ایم باید به ما بگویند عجب تیمی هستید و نساجی را‌‌‌‌‌‌‌‌ تحسین کنند. برخی مواقع چیزهایی می‌شنوم که تعجب می‌کنم، بازیکن نباید چنین صحبت‌هایی کند.
بیانی در خصوص ادعای فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه اگر گل آرمان رمضانی سالم نباشد، مربیگری را‌‌‌‌‌‌‌‌ کنار می‌گذارد، گفت: او نظرش را‌‌‌‌‌‌‌‌ گفته. فرهاد مجیدی هم به عنوان سرمربی برای تیمش زحمت می‌کشد، اما چرا اتفاقات قبل از آن گل را‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌بینید که توپ ما به تیر خورد. اگر بخواهیم این حرف‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ بزنیم باید بگوییم داور پنالتی روی کریم اسلامی را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم نگرفت. فوتبال همین است. در جام حذفی یک تیم باید ببرد و تیم دیگر بازنده شود.