این وصله‌ها به حسینی و تارتار نمی‌چسبد

محمد قریشی مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

محمد قریشی مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان: این وصله‌ها به حسینی و تارتار نمی‌چسبد


محمد قریشی مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص شکست ذوب آهن مقابل هوادار در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: در دو هفته اخیر، هم بازی با نفت مسجد سلیمان و هم بازی با هوادار مستحق باخت نبودیم اما روی غفلت گل خوردیم. بازی مقابل هوادار هم پایاپای بود و عادلانه ترین نتیجه می‌توانست مساوی باشد اما به هر حال حریف از تک موقعیت خودش استفاده کرد.
قریشی در خصوص بازی مهم این هفته مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و رقابت پایاپایی با استقلال برای قهرمانی دارد. ولی ما هم طبق معمول با برنامه و تمام توانمان برای انجام یک بازی خوب آماده می‌شویم. نیاز به نتیجه گیری داریم تا فصل را خوب تمام کنیم. ان شاالله بازی خوب و بدون حاشیه‌ای برگزار شود و هرچه خیر است اتفاق بیفتد.
وی در مورد حرف و حدیث‌هایی که پس از برد پرسپولیس مقابل پیکان با حالا به بازی ذوب‌آهن که تحت هدایت مهدی تارتار است کشیده شده، گفت: حرف از کجا زده می‌شود؟ از هوادار. هواداری که از بیرون فوتبال را نگاه می‌کند. کسی که از بیرون نگاه می‌کند نسبت به کسی که داخل و در بطن کار است، نگاه متفاوتی دارد. من سال گذشته با مجتبی حسینی کار کردم، امسال هم با مهدی تارتار کار می‌کنم. هر دو، مربیان فوق العاده پاک و صادقی هستند. نمی‌توانید به آن‌ها چنین وصله‌هایی را بچسبانید.