فاز دوم پروژه پیاده راه بلوار ارغوان به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

انجام فرآیند باز آفرینی شهری و پیاده راه سازی در مارلیک؛

شهردار ملارد گفت:فرآیند بازآفرینی شهری و پیاده راه سازی در مارلیک اجرایی شد.

فاز دوم پروژه پیاده راه بلوار ارغوان به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

 


ملارد-برزگر
شهردار ملارد گفت:فرآیند بازآفرینی شهری و پیاده راه سازی در مارلیک اجرایی شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ محمد بهمنی اظهار داشت:با عنایت به استقبال بی‎نظیر شهروندان مارلیکی از فاز یک پیاده راه ارغوان ، طراحی و احداث فاز دوم این پروژه در دستور کار شهرداری قرار گرفت .
 بهمنی با اذعان مطالب فوق بیان کرد: با توجه به اهمیت ارتقا فضای سلامت و نشاط شهر و شهروندان و همچنین ایجاد شهری پویا و ساکنین سالم3 و با روحیه شاداب، شهرداری برخود واجب دانست تا محیطی سالم و ایمن طراحی نماید ، به صورتی که به راحتی در دسترس ساکنین و شهروندان قرار گیرد .
وی افزود: پروژه فاز اول پیاده راه بلوار ارغوان در ضلع شرقی بلوار در سال 1400 به منظور محل پیاده روی و پیست ویژه دوچرخه سواری همراه با جانمایی و نصب اسباب بدنسازی طراحی، اجرا و به بهره برداری رسید.
شهردار ملارد گفت: این پروژه به یاری خداوند با استقبال بی نظیر ساکنین منطقه مارلیک روبرو شد، در نتیجه شهرداری طرح فاز دوم این پروژه را در ضلع غربی بلوار کلید زد و از روزهای آغازین سال جاری با طراحی و رفع موانع موجود نسبت به عملیاتی کردن فاز دوم اقدام نمود .
بهمنی در تشریح این طرح عنوان کرد: با تلاش همکاران حوزه معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری، تخریب جداول و پیاده رو قدیمی
ضلع غربی بلوار آغاز و عملیات نخاله برداری، تسطیح، رگلاژ و زیرسازی پروژه انجام شد و در ادامه با همت عوامل عمرانی با اجرای جدول‎گذاری و قطعه بندی مسیر و ایجاد یک مسیر ویژه دوچرخه سواری عملیات اجرای کفپوش اجرایی گردید.
سکاندار شهرداری ملارد در خاتمه با ابراز امیدواری گفت:فاز دوم پروژه پیاده راه بلوار ارغوان به زودی جهت افتتاح و بهره برداری آماده
خواهد شد و در دسترس دوستداران سلامت و شهروندان مارلیکی قرار خواهد
گرفت.