رئیس مجلس: جهاد امروز ما مبارزه با گرانی است

محمدباقر قالیباف با تأکید بر اینکه جهاد امروز ما مبارزه با گرانی است، گفت: ما بچه های انقلاب اسلامی می توانیم کارآمدی دین را در اداره جامعه اثبات کنیم.



محمدباقر قالیباف با تأکید بر اینکه جهاد امروز ما مبارزه با گرانی است، گفت: ما بچه های انقلاب اسلامی می توانیم کارآمدی دین را در اداره جامعه اثبات کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران بزرگ  با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به اینکه یادواره شهدای طلاب و روحانی موجب زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و فرهنگ عزت می‌شود، تصریح کرد: طلاب در عرصه علم، دانش و جهاد و در سایه ولایت همواره حضور داشته‌اند، لذا برگزاری چنین یادواره‌ای نمادی از فعالیت‌های مستمر آنان و یکی از قله‌ها و تبلور تلاش و مجاهدت این افراد برای زنده‌نگه داشتن فرهنگ جهاد و عاشورا است.
وی با تشریح یکی از حرکت‌های نرم دشمنان انقلاب و در رأس آنها رژیم صهیونیستی و انگلیس با دامن زدن به این جوسازی که علما در سختی‌ها و مشکلات کجا هستند؟ گفت: این نشست نمونه‌ای است تا نشان دهد روحانیت اهل فکر و اندیشه، در کنار مردم بوده و مبتنی بر فرهنگ قرآن و سنت‌های الهی، در میدان جهاد و شهادت نیز پیشتاز است.
قالیباف با تأکید بر این موضوع که اگر به همه صنوف و اقشار نگاه کنیم، در میدان جهاد، شهادت و جانبازی روحانیت پیشتاز بوده است است افزود: اخلاص، گذشت، صمیمیت و شجاعت آنها در جبهه‌ها برای یکایک ما درس بود.
 قالیباف با بیان اینکه همه حرف ما در جبهه انقلاب، باید اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه باشد، تأکید کرد: امروزه جهاد ما مبارزه با گرانی است، امروز کربلای پنج و والفجرهشت و ادامه دادن راه شهدا همین جهاد است؛ ما بچه های انقلاب اسلامی می توانیم کارآمدی دین را در ادامه جامعه اثبات کنیم و در این راه نباید هیچ تردیدی داشته باشیم.