بهترین گلزن استقلال ۶۸ روز گل نزده

بهترین گلزن استقلال ۶۸ روز گل نزده

 


کوین یامگا که بسیاری از او به عنوان یکی از بهترین خارجی‌های فوتبال ایران و بهترین خرید فصل استقلال یاد می‌کنند، با زدن ۱۰ گل بهترین گلزن فصل آبی پوشان و دومین گلزن برتر فصل بیست و یکم لیگ برتر است و همچنان این شانس را دارد که در هفته‌های باقی مانده بتواند برترین گلزن این رقابت‌ها شود.
اما این بازیکن ۲۵ ساله و فرانسوی آخرین بار در هفته بیست و دوم لیگ برتر و دیدار مقابل صنعت نفت موفق به گلزنی شد که این بازی در روز ۲۰ اسفند برگزار شد و ۶۸ روز از آن می‌گذرد. یامگا اگر نوار ناکامی‌های خود را مقابل آلومینیوم قطع نکند، تعداد روزهای گلزنی اش از ۷۰ روز عبور خواهد کرد.
در این مدت یامگا ۵ بار در لیگ و یک بار در جام حذفی برای استقلالی‌ها به میدان رفته و در هیچیک از این دیدارها مقابل پرسپولیس، پیکان، سپاهان، شهرخودرو و فولاد در لیگ و نساجی در جام حذفی موفق به گلزنی نشده است.
یامگا پس از گلزنی مقابل صنعت نفت ۴۸۹ دقیقه در لیگ و با احتساب ۱۲۰ دقیقه بازی در جام حذفی مقابل نساجی، ۶۰۹ دقیقه برای آبی پوشان بازی کرده است.
دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۱:۱۵ روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و آبی پوشان در حالی این دیدار را برگزار می‌کنند که قهرمانی شان از هفته گذشته قطعی شده و این بازی برای آنها جنبه تشریفاتی دارد.