اسکوچیچ باید اقتدارش را نشان دهد

منصور ابراهیم‌زاده پیشکسوت فوتبال:

منصور ابراهیم‌زاده پیشکسوت فوتبال: اسکوچیچ باید اقتدارش را نشان دهد


 

منصور ابراهیم‌زاده پیشکسوت فوتبال درباره وضعیت این روزهای تیم ملی فوتبال ایران گفت: من از برنامه ریزی برای بازی با کانادا خوشحال شدم چون نزدیک‌ترین تیم از نظر فنی با آمریکا همین تیم است ، اما این بازی هم لغو شد .
وی در رابطه با تیم ملی آمریکا گفت: اکثر بازیکنان این تیم در اروپا بازی می‌کنند و میانگین سنی پایینی دارند. شرایط‌شان نسبت به جام جهانی ۹۸ بسیار تغییر کرده است. آن‌ها در آن سال‌ها بیش‌تر در آمریکا بازی می‌کردند اما امروز در اروپا کار می‌کنند و جزو بازیکنان شاخص تیم‌های بزرگ اروپایی هستند. البته تیم ملی ما هم چنین تغییراتی را در خود دیده است. ملی‌پوشان خوبی در فوتبال اروپا داریم و در هر دو تیم این تغییرات به وجود آمد. امیدوارم در انتخاب‌های بعدی ما به شکلی باشد که چنین مشکلاتی به وجود نیاید و روزهای فیفا را از دست ندهیم.
ابراهیم‌زاده درباره آسیب‌هایی که پس از این حواشی به فوتبال ایران وارد می‌شود، گفت: این حواشی روی خانواده فوتبال تاثیر می‌گذارد و در ادامه حتی ممکن است در جامعه هم تاثیر گذار باشد. خانواده بزرگ فوتبال نباید زمان را از دست دهد. بسیاری از بازیکنان جوان ما می‌توانند لژیونر شوند و علاوه بر پیشرفت در فوتبال و ورزش، فرهنگ جامعه را منتقل کنند. مهدی طارمی وقتی به پرتغال رفت از ایران شناخت بیش‌تری پیدا کردند و حتی در مراسم قهرمانی پورتو موسیقی بوشهری به خاطر طارمی در ورزشگاه پخش شد. رفتن ما به جام جهانی و دیده شدن ما فرهنگ ما را انتقال می‌دهد.
او درباره آمادگی تیم ملی ایران بیان کرد:‌ از نظر شرایط جسمانی بازیکنان ما در وضعیت خوبی قرار دارند اما برای آماده سازی تاکتیکی نیاز به تمرینات زیادی است. بازیکنان ما می‌دانند برای حفظ بدن خودشان چه کارهایی باید انجام دهند و بیش‌تر نیاز به شناخت فوتبالی از تیم‌ها داشته باشیم. با بازی‌های مداوم می‌توانیم خودمان را به شرایط ایده آلی برسانیم. امیدوارم این شرایط به وجود بیاید. هر کدام از فیفا دی‌ها را که از دست بدهیم یعنی یک تجربه فوق‌العاده را از دست داده‌ایم.