امروز سرمربی تیم ملی جوانان مشخص می‌شود

امروز سرمربی تیم ملی جوانان مشخص می‌شود



تیم ملی جوانان 19 تا 27 شهریور باید در بازی های مقدماتی
جام ملت های آسیا در قرقیزستان با حضور تیم های میزبان، امارات و برونئی شرکت کند. بازی های مقدماتی جام ملت های جوانان آسیا در
 10 گروه برگزار می شود که در پایان تیم های اول به همراه 5 تیم برتر دوم و ازبکستان میزبان به دور نهایی مسابقات با حضور 16 تیم راه می یابند. دور نهایی جام ملت ها سال 2023 در تاشکند برگزار می شود و از بین
 16 تیم راه یافته به دور نهایی بازی ها 4 تیم برتر جواز حضور در مسابقات جام جهانی جوانان را بدست خواهند آورد. جام جهانی هم در سال 2023 در اندونزی برگزار می شود.
کمیته فنی و کمیته جوانان در یکی دو ماه اخیر زمان زیادی را برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان از دست دادند. در حال حاضر کسی که سرمربی تیم ملی جوانان می شود باید در فرصت سه ماه تیم ملی جوانان را برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها آماده کند!  فدراسیون فوتبال استعدادیابی کرده و نزدیک به 200 بازیکن را برای تیم ملی جوانان انتخاب کرده است، بنابراین اعتقادی به اینکه تیم ملی جوانان باید فرصت کافی برای تمرین و هماهنگی در اختیار داشته باشد، ندارد!
داوود مهابادی، مجید نامجومطلق، صمد مرفاوی و امیر حسین پیروانی از جمله مربیانی بودند که یکی دو ماه پیش در نشست کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان حاضر شدند.