شکل بازی استقلال مثل یک تیم قهرمان نبود

سروش رفیعی هافبک تازه وارد پرسپولیس :

سروش رفیعی هافبک تازه وارد پرسپولیس : شکل بازی استقلال مثل یک تیم قهرمان نبود

شکل بازی استقلال مثل یک تیم قهرمان نبود

 

 


سروش رفیعی که از جمله بازیکنان جدید تیم پرسپولیس است در خصوص عملکردش با سپاهان گفت : راستش را بخواهید از خودم خیلی راضی نبودم ، انتظار داشتم وضعیت از سال قبل بهتر شود ولی یک جاهایی خیلی خوب پیش نرفت و بازی های زیادی را از دست دادم. بعضی ها را به دلیل محرومیت که البته یک بار اتفاق افتاد. در برهه ای که هر چهار روز یکبار بازی برگزار می شد در یک هفته دو بازی از دست دادم و فکر می کنم ۵,۶ بازی با نظر آقای نویدکیا بازی نکردم. ۷ بازی انجام ندادم و خیلی به ضررم شد.
وی که چند روز پیش قراردادش با پرسپولیس را قطعی کرد، در خصوص بازگشتش به جمع سرخپوشان گفت :
من امسال بازیکن آزاد بودم. از طرفی راستش خیلی هم تمایلی برای ماندنم در سپاهان از طرف سپاهانی ها ندیدم به خاطر همین به پرسپولیس رفتم.
وی در خصوص قهرمانی استقلال گفت :  وقتی تیمی بدون باخت و با کمی اختلاف امتیاز قهرمان می شود به نظرم شایسته بوده است .اعتقاد من این است شما نمی توانید یک فصل را با این تعداد بازی بدون باخت پشت سر بگذارید و قهرمانی شما اتفاقی باشد. می توانم راحت بگویم شاید خیلی سبک فوتبال استقلال را نمی پسندیدم و خیلی ها اینگونه بودند چون روبروی خود ما در سپاهان بازی کردند و شکلی که بازی می کردند مثل یک تیم قهرمان نبود ولی معلوم بود می خواهند چه کار کنند و آن را انجام می دادند و خوب هم انجام می دادند شاید اصلی ترین چیزی که به یک تیم برای قهرمانی کمک می کند نباختن و کم گل خوردن است که استقلال عالی انجام داد و قهرمان شد. با همه این اوصاف از صمیم قلب به آنها تبریک می گویم. مطمئن هستم که خیلی با این قهرمانی حال کردند چون در لیگ ایران با این شرایط و امکانات سخت است. خیلی جاها زمین‌ها خراب است و اتفاقات عجیب غریب در لیگ می‌افتد.
وی اضافه کرد : فکر می‌کنم اگر تیم پرسپولیس همان پرسپولیس سال گذشته بود و سپاهان خوش شانس تر بود اول سپاهان شانس قهرمانی بود بعد نسبت به فوتبالی که پرسپولیس انجام داد شانس دوم بود  و بعد هم  استقلال. البته به عقیده و نسبت به فوتبالی که از این تیم ها  می دیدم می گویم. با توجه  شرایطی که بود حتی گل گهر می توانست بهتر از این باشد البته چند امتیاز از این تیم کم شد. به هیچ وجه نه می خواهم قهرمانی استقلال را زیر سوال ببرم و نه بی احترامی کنم ولی خیلی صادقانه بحث فوتبالی می کنم.در مورد سپاهان فکر می کنم بهترین فوتبال را بازی می کردیم ، نفرات فوق العاده ای داشتیم. هم بدشانسی داشتیم و هم اشتباهات داشتیم که این اشتباهات نگذاشت ما قهرمان شویم.