پرسپولیس نفرات خوبی جذب کرده است

حسن خان‌محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

حسن خان‌محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس: پرسپولیس نفرات خوبی جذب کرده است

پرسپولیس نفرات خوبی جذب کرده است

 


حسن خان‌محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس در نقل‌ و انتقالات گفت : پرسپولیس در نقل‌ و انتقالات سعی کرده بهترین نفرات را جذب کند و از نظر من هم به غیر از مسائل فنی یک دل بودن در یک تیم بسیار مهم‌تر است. پرسپولیس باید بازیکنانی را جذب کند که در طول فصل به این تیم کمک کنند. از طرف دیگر بعد از جذب نفرات مد نظر تیم، هدایت آن‌ها هم اهمیت دارد.
وی  افزود: نفرات خوبی جذب شده‌اند که در فوتبال ایران نامدار هستند. کادر فنی باید تلاش کند این نفرات را به خوبی هدایت کند تا مشکلی ایجاد نشود. به این بازیکنان باید انگیزه داده شود و در کنار آن‌ها بازیکنان جوان را  به خدمت بگیرد تا تیم تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها باشد.
وی درباره مشکلات پرسپولیس در خط حمله هم گفت: فصل قبل کاملا مشهود بود که تیم نیاز به یک مهاجم خوب و تراز اول دارد. متاسفانه ما این مشکل را داریم و در ایران مهاجم خوب بسیار کم است. در این میان اگر قرار است مهاجمی خارجی جذب شود باید بازیکنی را مد نظر داشته باشند که در محوطه ۱۸ قدم خوب کار کند و از فرصت‌ها به خوبی استفاده کند.
خان‌محمدی درباره احتمال پیوستن کاسیانو، مهاجم برزیلی به پرسپولیس اظهار کرد: سال‌هاست درباره این موضوع تجربه تلخ داریم و مهاجمان خارجی که به پرسپولیس آمدند نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. کادر فنی باید در جذب بازیکن خارجی دقت کند تا بازیکن با کیفیت جذب شود.
او درباره این که آیا پرسپولیس برای قهرمانی آسیا بسته می‌شود؟ گفت: نمی‌توانیم بگوییم پرسپولیس تیم رویایی بسته است. نگهداری تیم رویایی واقعا سخت است. اگر تیمی بازیکنان خوبی دارد، مشکلات زیادی هم دارد. ما از طرفی خوشحال هستیم و از طرفی هم نگران هستیم که تیم دچار حاشیه نشود.
این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره حواشی اخیر در جذب برخی بازیکنان و رقابت باشگاه‌ها در فصل نقل‌ و انتقالات گفت: رقابت در همه جای دنیا وجود دارد و باشگاه‌ها هم باید برخی مسائل اخلاقی را رعایت کنند تا بازیکنان حواشی ایجاد نکنند. گاهی بازیکنی قصد دارد به یک باشگاه برود، باید تصمیمش آزادانه باشد و نباید  او را تحت فشار قرار داد. در همه جای دنیا باشگاه‌ها برای جذب بازیکن با هم رقابت می‌کنند و باشگاهی که پول بیش‌تری پرداخت می‌کند برنده این رقابت می‌شود.