۱۳۰۰ مورد تسهیلات به دامداران استان سمنان پرداخت شده است

استاندار سمنان: ۱۳۰۰ مورد تسهیلات به دامداران استان سمنان پرداخت شده است

استاندار سمنان: ۱۳۰۰ مورد تسهیلات به دامداران استان سمنان پرداخت شده است

 


استاندار سمنان با اشاره به اجرای طرح دامدار کارت برای تامین علوفه مورد نیاز بهره برداران استان، گفت:تاکنون یک هزار و ۳۱۵ مورد تسهیلات در این زمینه به دامداران پرداخت شده است.
سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با مهر، ضمن اشاره به راهکارهای دولت در زمینه کاهش مشکلات دامداران و کشاورزان به خصوص در زمینه تأمین اقلام اولیه تولید، تاکید کرد:تسهیلات حمایتی برای دامداران و مرغداران با همراهی خوب بانک‌ها در استان پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه دامدار کارت در واقع ویژه اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها محسوب می‌شود، افزود: یک هزار و ۳۱۵ مورد تسهیلات دامدار کارت با هدف خرید نهاده‌های دامی و علوفه مورد نیاز
بهره برداران در استان سمنان پرداخت شده است.
استاندار سمنان با بیان اینکه میزان تسهیلات ارائه شده تاکنون بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان بوده است، تاکید کرد:رفع دغدغه و مشکلات دامداران و مرغداران محور اصلی اجرای طرح دامدار کارت محسوب می‌شود.
هاشمی با بیان اینکه به منظور حل مشکلات و رفع دغدغه مردم استان سمنان به ویژه دامداران و مرغداران نشستی در وزارت کشور برگزار و مسائل مرتبط بیان شد، تاکید کرد: رفع مشکلات دامداران و مرغداران اولویت دولت در استان سمنان خواهد بود.
وی با بیان اینکه دغدغه عشایر، روستاییان، دامداران و مرغداران استان در خصوص تأمین نهاده‌های دامی با جدیت دنبال می‌شود، گفت: سایر مطالبات همچون راه عشایری، تأمین آب و… نیز مسائلی هستند که دولت به دنبال انجام آن است.
استاندار سمنان با بیان اینکه برای استفاده از ظرفیت دامدار کارت حتی خدمات را شبانه روزی نیز کرده‌ایم، تاکید کرد: طرح دامدار کارت و اعطای تسهیلات ویژه دامداران و مرغداران در شعب یک بانک عامل استان سمنان به صورت مستمر و شبانه روزی در حال بررسی و پرداخت است.