خبـــــــر

۰

سخنگوی هیات رییسه مجلس:
تست کرونای علی لاریجانی هنوز منفی نشده است

 سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: تست کرونای علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی هنوز منفی نشده است و وی همچنان در قرنطینه است.
اسدالله عباسی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی که قرار بود این هفته در مجلس حاضر شود به دلیل منفی نشدن تست کرونایش همچنان در قرنطینه خواهد بود.
لاریجانی در جلسات این هفته مجلس شورای اسلامی شرکت نخواهد کرد و همچنان تحت نظر پزشک و در قرنطینه خواهد بود.
چندی پیش خبر مثبت اعلام شدن تست کرونای علی لاریجانی رییس مجلس منتشر شد و آن زمان تاکنون لاریجانی در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

اداره آمار ملی انگلیس: تعداد واقعی قربانیان کرونا 41 درصد بیشتر از آمارهای رسمی است
اداره آمار ملی انگلیس اعلام کرد با احتساب هزار و 662 مرگ بر اثر کووید-19 خارج از بیمارستان، آمار واقعی تلفات 41 درصد بیشتر از آمار رسمی اعلام شده در هفته منتهی به 10 آوریل بوده است.
به گزارش  فارس، آمار قربانیان کروناویروس در انگلیس و ولز ۴۱ درصد بیشتر از آمار رسمی بوده که دولت انگلیس در هفته منتهی به ۱۰ آوریل اعلام کرد.
اداره آمار ملی انگلیس در گزارشی تلفات خارج از بیمارستان را به حساب آورده و آن را هزار و ۶۶۲ مرگ بر اثر کووید-۱۹ ثبت کرده است. مرگ‌های بیمارستانی در همین دوره معادل ۸ هزار و ۶۷۳ مورد بوده است.

تظاهرات در مناطق مختلف لبنان در اعتراض  به وخامت اوضاع معیشتی
مردم مناطق مختلف لبنان در اعتراض به وضعیت بد اقتصادی و افزایش قیمت کالاهای مصرفی در سایه شیوع کرونا در خودروهای خود تظاهرات کردند.
به گزارش ایلنا و به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، مردم مناطق مختلف لبنان با حضور در خودروهای خود در اعتراض به اوضاع اقتصادی و افزایش قیمت کالاهای مصرفی در سایه شیوع ویروس کرونا تظاهرات کردند.
شرکت‌کنندگان در این تظاهرات تاکید کردند که به شروط فاصله‌گذاری اجتماعی و پیشگیری از شیوع کرونا احترام می‌گذارند. تظاهرکنندگان از ماسک استفاده کرده و در هر خودور فقط دو نفر حضور داشت.

با ۵۶۴۲ مبتلا در یک روز؛
روند ابتلا به کرونا در روسیه همچنان صعودی است

شمار قربانیان کرونا در روسیه در مقایسه با سایر کشورها اندک است حال آنکه در یک ماه گذشته، روند ابتلا به شدت صعودی بوده است.
به گزارش  مهر به نقل از رویترز، آمار مبتلایان به کرونا در روسیه با  ۵ هزار و ۶۴۲ نفر افزایش نسبت به ۲۴ ساعت گذشته به رقم ۵۲ هزار و ۷۶۳ نفر رسید. این در حالی است که در همین بازه زمانی ۵۱ نفر نیز فوت کردند تا شمار قربانیان به ۴۵۶ نفر افزایش پیدا کند.اگرچه شیوع کرونا در روسیه در مقایسه با کشورهای اروپای غربی کمتر است؛ اما روند ابتلا در این کشور طی یک ماه اخیر به شدت سیر صعودی به خود گرفته است.