محمد نصرتی کارشناس فوتبال : تاکتیک غلط باعث حذف تیم ملی شد

محمد نصرتی کارشناس فوتبال : تاکتیک غلط باعث حذف تیم ملی شد



محمد نصرتی کارشناس فوتبال درباره عملکرد سرمربی تیم ملی و باخت مقابل تیم آمریکا گفت : با اینکه بازیکنان ما تمام تلاششان را کردند اما به راهبرد و تاکتیکی غلط باختند و این همه به خاطر کادر فنی است که شجاعت و جسارت را از فوتبالیست‌های ما گرفتند.
وی در خصوص برد ایران مقابل ولز گفت : در بازی با ولز هم به نظرم ملی‌پوشان ما بازی خودشان را انجام دادند و وقتی تیم حریف ۱۰ نفره شد، توانستیم بهتر بازی کنیم. گل روزبه چشمی به تیم ملی ولز یک اتفاق و تنها خواست خدا بود وگرنه برنامه‌ای برای این گل وجود نداشت.
وی با تاکید بر انتخاب اشتباه سرمربی تیم ملی گفت: زمانی که او سرمربی ایران شد باید از او حمایت می‌کردیم و این کار را هم انجام دادیم اما قبل از آن گفتیم که این مربی به درد تیم ملی ما نمی‌خورد. وی هدفش رسیدن به جام‌جهانی بود که بتواند بین مربیانی قرار گیرد که بیشترین حضور در جام‌جهانی را داشتند و به این هدف نیز رسید.
وی ادامه داد: در کل تیم ما برای فاز حمله هیچ برنامه‌ای نداشت. به راحتی قابل پیش‌بینی بود که آمریکا پس از گل برتری در لاک دفاعی برود و نقش آزمون در فرار از مدافعین و ایجاد موقعیت گل بسیار موثر بود اما اصلا مشخص نیست چرا او را از بازی بیرون کشید. جالب است در این بازی که ما نیاز به گل داشتیم،  سردار آزمون را از زمین بیرون کشیدیم. سرمربی تیم ملی خلاقیتی که ایرانی‌ها دارند و بازی‌ هجومی که دوست دارند را از ما گرفت.