سپاهان – استقلال ، جنگ تمام عیار

نبرد فکری پرتغالی های فوتبال؛

دیدارهای دور برگشت لیگ برتر از امروز پنجشنبه با ۳ دیدار آغاز می شود که در مهم ترین و حساس ترین بازی هفته تیم استقلال در اصفهان میهمان سپاهان خواهد بود .

سپاهان – استقلال ، جنگ تمام عیار



 دیدارهای دور برگشت لیگ برتر از امروز پنجشنبه با 3 دیدار آغاز می شود که در مهم ترین و حساس ترین بازی هفته تیم استقلال در اصفهان میهمان سپاهان خواهد بود .
استقلال و سپاهان دو تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر دور رفت را با
رتبه های سوم و چهارم به پایان رساندند و هر دو 27 امتیازی هستند اما سپاهان به لطف گل های زده بیشتر یک رده بالاتر از استقلال ایستاده  است. اما نکته مهم این است که ، هر دو تیم هم از کادر فنی پرتغالی برخوردارند در یک سوی میدان ساپینتو روی نیمکت نشسته و سپاهان را مورایس هدایت می کند با این حال هر دو نفر هنوز نتوانسته اند انتظارات طرفداران خود را در لیگ برآورده کنند زیرا آنها از استقلال و سپاهان انتظار دارند همیشه بهترین و صدرنشین باشند.
سپاهانی ها که در هفته اول  دور رفت موفق شدند بعد از سی بازی شکست ناپذیری استقلالی ها در لیگ این تیم را در ورزشگاه آزادی مغلوب کنند، حالا تلاش می‌کنند تا بار دیگر بر استقلال غلبه کنند.
از طرف استقلال که هفته اول فصل جاری را با باخت به سپاهان در آزادی شروع کرد ،  حالا در صدد است تا هر طور شده شکست بازی رفت را جبران نموده و از جمع مدعیان دور نشود. از طرف دیگر ساپینتو مربی استقلال سخت به دنبال کسب پیروزی در این دیدار است. به خصوص که ساپینتو معتقد بود حق تیمش در بازی رفت شکست نبوده و این موضوع را در دور برگشت به اثبات خواهد رساند.
هرچند روابط دو سرمربی پرتغالی بسیار خوب است اما بر کسی پوشیده نیست که دیدار امروز برای آنها یک جنگ تمام‌عیار است!
از این رو این بازی را می توان از جهاتی نبرد فکری پرتغالی های فوتبال کشورمان نامید. استقلال نیم فصل اول را با شکست مقابل تراکتور تمام کرد اما در جام حذفی انتقام آن باخت را گرفت. سپاهان هم در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل پیکان شکست دور از انتظاری را ثبت کرد.
مهم ترین دغدغه استقلالی ها غیبت سید حسین حسینی دروازه بان ملی پوش است ، در سپاهان اما مانوئل فرناندز بازیکن خوب و پرتغالی سپاهان به این بازی می رسد.
در طرف دیگر حضور بازیکنانی با سابقه حضور در تیم مقابل در این مسابقه به جذابیت‌های این دیدار اضافه خواهد کرد. حضور سجاد شهباززاده، محمد محبی و رضا میرزایی در استقلال و محمد دانشگر، مسعود ریگی، امید نورافکن و میلاد زکی‌پور در سپاهان به شکل‌گیری یک نبرد واقعی در این مسابقه کمک می‌کند.