پرسپولیس شرایط خیلی سختی خواهد داشت

بهنام طاهرزاده مهاجم پیشین پرسپولیس :

بهنام طاهرزاده مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات و آماده‌سازی پیش‌فصل سرخپوشان گفت : پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ و جام حذفی در فصل گذشته برای فصل آینده شرایط خیلی سختی خواهد داشت و علاوه بر دفاع از عنوان‌های قهرمانی خود باید رقابت نابرابری هم داشته باشد.

پرسپولیس شرایط خیلی سختی خواهد داشت

بهنام طاهرزاده مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات و آماده‌سازی پیش‌فصل سرخپوشان گفت : پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ و جام حذفی در فصل گذشته برای فصل آینده شرایط خیلی سختی خواهد داشت و علاوه بر دفاع از عنوان‌های قهرمانی خود باید رقابت نابرابری هم داشته باشد. پرسپولیس دو قهرمانی به دست آورده و فصل آینده نماینده اول ایران در لیگ قهرمانان آسیا ست و باید به‌صورت ویژه مورد حمایت قرار بگیرد، اما در عمل ما شاهد این کار نیستیم و دست و پای پرسپولیس را هم بسته‌اند.
وی ادامه داد: مدیریت پرسپولیس با نظر یحیی گل‌محمدی اقدام به جذب بازیکن کرده و تا این لحظه هم بد کار نکرده است، غیر از آن باشگاه توانسته است مهره‌های تأثیرگذار فصل گذشته را هم حفظ کند، در این بین فکر می‌کنم پرسپولیس نیاز به یک مهاجم خارجی گلزن هم دارد، چون این تیم باید در سه جام رقابت و می‌بایست با ترکیبی کامل در رقابت‌ها شرکت کند. در روزهای گذشته صحبت‌های زیادی برای جذب سعید عزت‌اللهی مطرح شده است، اما من فکر می‌کنم با تمدید قرارداد میلاد سرلک و با توجه به جذب ریگی خط هافبک پرسپولیس کامل است و نیاز به جذب بازیکن نیست.
طاهرزاده با انتقاد از عملکرد مدیران ورزش کشور تصریح کرد: همان‌طور که گفتم پرسپولیس وقتی قهرمان شد، مدیران ما هیچ مزیتی برای این تیم قائل نشدند در صورتی که این باشگاه باید چند ماه دیگر در آسیا با حریفان پرقدرت عربی خود رقابت کند. اکثر تیم‌های ما دولتی و نیمه‌دولتی هستند، با این وضعیت چرا بودجه پرسپولیس باید یک‌سوم تیم‌های صنعتی باشد؟! آنها هر چقدر می‌خواهند هزینه و حتی با پیشنهادات سنگین بازیکنان پرسپولیس را هم وسوسه می‌کنند. پول در ورزش ما وجود دارد و اگر مدیریت درستی داشته باشیم می‌توانیم 20 تا رونالدو را به فوتبال‌مان بیاوریم و مشکلی بابت هزینه کردن نداریم، اما متاسفانه زدو‌بند و فساد در ورزش ما زیاد است و اجازه داده نمی‌شود که افراد سالم کار کنند.